Beantwoord

Beltegoed word minder zonder bellen of sms en verbruik niet in te zien.

  • 14 November 2021
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Aangezien mijn vorige topic niet meer word gereageerd en op de DM ook niet. Poging 2 aangezien ik nog steeds met hetzelfde probleem zit.

 

Gisteren speciaal naar de winkel geweest. Helaas weten die niets van prepaid en kon die mij niet helpen ivm beperkte rechten, ik moet de klantenservice maar bellen. Zondag is de klantenservice gesloten en is screenshots laten zien moeilijk. Dus nog poging op de community. Mocht ik geen reactie krijgen dan kan de klantenservice dit topic laten zien als ik hier geen antwoord op krijg.

 

Om de kosten duidelijk te hebben

Internet € 0,10 per MB
Bellen € 0,20 per minuut
Sms € 0,15 per sms

 

Ik heb dus betalen per MB actief. Wat is dat?

Oke alles is voor mij duidelijk. Het is dus onmogelijk dat er 0,01 - 0,09 cent van het beltegoed afgaat. Toch gebeurd het.

Hier de tijdlijn van beltegoed dat minder word. Zonder maar ook te bellen of te smsen.

 

 

Uiteraard wil ik weten waaraan mijn beltegoed op gaat. Helaas dat is ook al vanaf dag 1 niet te zien

https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten

 

Ook via de app krijg ik hetzelfde.

 

Kortom 2 vragen waar ik graag duidelijk antwoord op wil:

Hoe kan het dat er beltegoed af gaat lager dan 10 cent?

Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien (en in de T-Mobile winkel ook niet)?

icon

Beste antwoord door Cristien 14 November 2021, 16:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Beste @RobbyTown Het helpt niet om opnieuw een topic over hetzelfde onderwerp te openen.

Klik op je Eerste topic

Ik zal @Hajar  en de andere moderators vragen om te kijken of ze verder iets kunnen doen. 
Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet.

Dit onderwerp wordt doorgegeven als dubbel gepost.

Groetjes en fijne avond