Beantwoord

bestelling

  • 4 januari 2021
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

Haai ik heb een bestelling gedaan maar ik heb alleen een bevestiging gekregen ik heb het toetsel nodig kan ik een bezorg afspraak maken?

icon

Beste antwoord door David 5 januari 2021, 14:08

Hoi @Jessestam,

Soms kan het wat langer duren voordat je bericht krijgt om een afspraak te maken voor een bestelling, maar ik zie dat dit ondertussen is gebeurd. Alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jessestam,

Soms kan het wat langer duren voordat je bericht krijgt om een afspraak te maken voor een bestelling, maar ik zie dat dit ondertussen is gebeurd. Alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel! 

Ik heb 16-06-2021 een bestelling gedaan van de s21 ultra maar ik kan nog geen aflever afspraak inplannen. 

Zouden jullie kunnen kijken waarom dit is ?!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @beliinda 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Hi Hajar,

Oke naja dat stond er niet bij toen ik de telefoon bestelde…

Is deze ook in geen 1 winkel te verkrijgen in Rotterdam? 

Want ik zou de telefoon wel zo snel mogelijk willen hebben. Mijn vorige telefoon is kapot en kan ik niet meer gebruiken

Reputatie 7
Badge +20

Hi @beliinda 

Het kan goed zijn dat je toestel een deze dagen al beschikbaar is, maar mocht je liever een toestel in de T-Mobile winkel willen ophalen dan kun je daar ook langs en je huidige bestelling annuleren. Als het toestel daar wel leverbaar is dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. Kom je zo verder? 

Reageer