Beantwoord

bestelling annuleren telefoon pas 2 juli beschikbaar.

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Is er een mogelijkheid om een bestelling te annuleren als de koeriers mail er nog niet is? De telefoon is pas 2 juli beschikbaar maar wil toch een ander.

icon

Beste antwoord door Cristien 23 June 2021, 09:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Richiersw  Als je de bestelling online of telefonisch hebt geplaatst krijg je 14 dagen om te annuleren.staat er niets over in je mail?

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren.

Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.

Ja er staat dat ik via mijnafspraak kan annuleren heb echter na 24 uur nog geen koeriersmail ontvangen. (Ja heb de spamfolders ook bekeken)

Reputatie 7

Hoi @Richiersw,

Ik heb dit gelijk even nagekeken en ik zag dat ik de bestelling nog voor je kon annuleren. Dit heb ik gelijk gedaan, dus dat is bij deze geregeld! Het kan wel even (maximaal 48 uur) duren voor je een nieuwe order kunt plaatsen, maar vaak kan dat ook al een stuk sneller. Dit zie je vanzelf ook in jouw My T-Mobile terug, wanneer alles verwerkt is in onze systemen.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag!

Goedemiddag,

 

ik heb hetzelfde en mijn abonnement laten annuleren, krijg je hier ook een bevestiging van of kan dit ook 48 uur duren?

Reputatie 7

Hi @noella_hilbrands,

Je krijgt hier inderdaad een bevestiging van en dit kan ook inderdaad wat langer op zich laten wachten. Check ook voor de zekerheid af en toe je spambox, voor het geval het bericht daar beland is.

Mocht je het bericht na het weekend nog niet hebben ontvangen, laat het ons dan gerust weten, dan kijken we met je mee of alles goed is gegaan!

Reageer