Beantwoord

Bestelling geannuleerd (204407977) wel nieuw abonnement

  • 26 November 2023
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Hoi, vanmiddag geprobeerd een nieuw abonnement af te sluiten inclusief nieuwe telefoon. Tijdens het bestellen op de button pijltje terug geklikt en hierna werd ik verwezen naar een pagina welke aangaf “Bestelling voltooid”. Ook een bevestigingsmail gekregen met de telefoon en het abonnement en een link van ideal om de telefoon te betalen. Wanneer ik het ordernummer invoer op de Odido site om de bestelling te checken staat er “Bestelling is geannuleerd” maar wanneer ik kijk bij mijn abonnementen staat er dat ik per 25 maart 2024 een nieuw abonnement krijg. Wat nu te doen?

icon

Beste antwoord door RyanVeger 28 November 2023, 22:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RyanVeger 

Is de betaling ook gedaan? Volgens mij moet het dan goed zijn als je net nieuwe abonnement ook in je Odido account ziet, kun je nog eens de status bekijken op de bestelstatus pagina?

Hoi @Waqqas 

Nee er is nog geen betaling gedaan maar wanneer ik kijk op de bestelstatus pagina staat dat ik geen betaling meer kan doen omdat de bestelling is geannuleerd. Je zou toch denken dat het abonnement dan ook niet doorgezet is en al helemaal niet op 25 maart 2024. 
 

Ik kan nu ook geen nieuwe bestelling plaatsen omdat het “nieuwe” abonnement er wel instaat. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ryan, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement wil afsluiten. Ik heb direct meegekeken naar je bestelling en deze ziet er goed uit. In Mijn Odido staat inderdaad dat je nieuwe abonnement op 25 maart 2024 start. Echter zal dit gewijzigd worden, zodra je je toestel hebt ontvangen. De activatiedatum bij je bestelling staat namelijk op 26 november 2023, maar omdat het toestel nog niet op voorraad is, is deze datum 4 maanden opgeschoven.

Wil je wachten tot het door jou gekozen toestel op voorraad is en bij je bezorgd wordt, of heb je liever dat ik je bestelling annuleer, zodat je een nieuwe kunt plaatsen? Ik hoop dat je met bovenstaande informatie meer duidelijkheid hebt over de situatie en laat het me maar weten! 😄

 

Hoi Ryan, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement wil afsluiten. Ik heb direct meegekeken naar je bestelling en deze ziet er goed uit. In Mijn Odido staat inderdaad dat je nieuwe abonnement op 25 maart 2024 start. Echter zal dit gewijzigd worden, zodra je je toestel hebt ontvangen. De activatiedatum bij je bestelling staat namelijk op 26 november 2023, maar omdat het toestel nog niet op voorraad is, is deze datum 4 maanden opgeschoven.

Wil je wachten tot het door jou gekozen toestel op voorraad is en bij je bezorgd wordt, of heb je liever dat ik je bestelling annuleer, zodat je een nieuwe kunt plaatsen? Ik hoop dat je met bovenstaande informatie meer duidelijkheid hebt over de situatie en laat het me maar weten! 😄

Hoi Marciano,

Bedankt voor je goede reactie. Op de site zie ik dat de levertijd van de blauwe iphone 15 pro max 1 week is. Dit wil ik nog wel afwachten!! 
 

In ieder geval enorm bedankt voor je reactie!

Groeten Ryan

Reageer