Beantwoord

Blijft mijn (Tele2) abonnementsprijs gelijk als deze afloopt?

  • 15 September 2023
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Ik had een Tele2 abo wat nu dus Odido is en ik wil graag weten wat er gebeurt als mijn abonnement verloopt in december. Bij Tele2 was de deal dat je vaste kosten gelijk bleven maar als ik nu op mijn factuur kijk zie ik dat ik 50% korting krijg. Op mijn contract staat niets over korting.

Ik ben bang dat mijn abo straks dus 2 keer zo duur wordt en verlengen zit er niet in aangezien alle Odido abonnementen veel duurder zijn en ook omdat ik Zwitserland vanuit mijn bundel nodig heb.

Hopelijk kan iemand van jullie hier duidelijkheid over geven. Bij de klantenservice werd ik na anderhalf uur wachten bij het doorverbinden opgehangen dus daar ben ik niet wijzer geworden.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 September 2023, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JellieNL 

Normaal is het zo dat je maandelijkse kosten gelijk blijven nadat het abonnement afgelopen is en zolang je niet gaat verlengen.

Klantvoordeel behoud je zolang er meerdere abonnementen op je adres geregistreerd staan.

De jaarlijkse inflatiecorrectie wordt wel toegepast.

Hallo @JellieNL 

Normaal is het zo dat je maandelijkse kosten gelijk blijven nadat het abonnement afgelopen is en zolang je niet gaat verlengen.

Klantvoordeel behoud je zolang er meerdere abonnementen op je adres geregistreerd staan.

De jaarlijkse inflatiecorrectie wordt wel toegepast.

Dankjewel voor je antwoord, voor nu ga ik er dan maar vanuit dat de korting na verlopen contract blijft staan.

Het blijft wel vreemd dat een abonnement met een vaste prijs (zoals ook terug te vinden is op de Odido website bij oude Tele2 abonnementen en tarieven) ineens 2x zo duur is maar dat dit door middel van 50% korting weer terug gebracht wordt naar de oude prijs. Daardoor ga je toch denken; wat als de korting stopt...

Reputatie 7
Badge +15

@JellieNL 

Ik heb een oude T-Mobile GO abonnement en deze add-on korting blijf ik behouden samen met klantvoordeel.

 

Reageer