Beantwoord

Blokade

  • 25 March 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Ik heb een blokade op mijn abonnement al 8 uur lang terwijl ik mijn facturen betaald heb. Er stond een betaling open en deze heb ik voldaan ze gaven in de mail nog aan: 

Top: we hebben je betaling van €…… via Mijn Odido ontvangen.
 

Als er een blokkade op je aansluiting staat, wordt deze binnen 4 uur automatisch verwijderd. We raden je aan je toestel even uit en weer aan te zetten.

dit is niet het geval ik heb mijn toestel ondertussen al 5 x aan en uit gezet en heb nog altijd geen internet. Wat nu ?

icon

Beste antwoord door Cristien 25 March 2024, 10:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Thimo13 Dat is ook vervelend dat snap ik.

Hoe heb je betaald en wanneer? Als je het via de bank handmatig overmaakt kan het iets langer duren.

Zet je 06 nummer in je account (bij instellingen) dan kunnen de moderators kijken wat er fout gaat.

MVG. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Thimo, goed dat je de openstaande factuur inmiddels hebt betaald! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de betaling inderdaad gelukt is en ik zie ook geen blokkades staan. Ben je inmiddels weer bereikbaar?

Reageer