Beantwoord

blokkade door malware

  • 15 October 2023
  • 11 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb op een link met malware geklikt en nu is mijn simkaart geblokkeerd.

Ik heb, zoals ik hier bij anderen lees met hetzelfde probleem, de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en een virusscan geïnstalleerd. Kan nu iemand mij helpen mijn simkaart te de-blokkeren?

Alvast bedankt! Janine

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 October 2023, 11:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @JanineIphone15pro Welkom bij Odido!.

De moderators kunnen je verder helpen die zijn er morgen pas weer dus je moet nog even geduld hebben!

Fijne zondagavond 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JanineIphone15pro, als je jouw 06-nummer in je profiel zet, kunnen mijn collega's je straks sneller helpen! Vanaf het middaguur zijn er weer moderators van de mobiele afdeling aanwezig. Succes!

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JanineIphone15pro 

Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik heb op een link met malware geklikt en nu is mijn simkaart geblokkeerd.

Ik heb, zoals ik hier bij anderen lees met hetzelfde probleem, de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en een virusscan geïnstalleerd. Kan nu iemand mij helpen mijn simkaart te de-blokkeren?

Alvast bedankt! Janine

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem, niet op een link gedrukt maar wel de melding gekregen.

Reset gedaan maar  kaart zal gedeblokkeerd moeten worden, telefonisch niemand te pakken te krijgen!

 

Mvg,

Sjoerd

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Basicblack 

Morgen zijn de moderators er weer om je verder te helpen
Heb je ook een virusscanner gedownload?

 

Hai Cristien,

 

Dit is gedaan.

Reputatie 7
Badge +14

Hai Cristien,

 

Dit is gedaan.

Ik heb het doorgegeven aan de moderators, hopelijk kunnen ze je snel helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Basicblack 

Je geeft aan dat je je toestel heb gereset en dus heb ik de blokkade verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. 

Ik heb alles gedaan wat moest en mijn sim kaart is nog geblokkeerd kan iemand me daar mee helpen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leendert kelvin galesloot 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders help ik je graag bij het verwijderen van de blokkade. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer