Beantwoord

contract afkopen

  • 29 December 2023
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Goedenavond, ik heb 2 Odido contracten die ik wil afkopen. Kan iemand me aangeven hoe ik dit kan realiseren.

icon

Beste antwoord door bientje102 30 December 2023, 10:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt bellen met de klantenservice.  Sim only abonnementen kun je afkopen voor 50% van de maandprijs.

Dankjewel voor je reactie. Ik heb onbeperkt en betaal 25 euro. Als ik mijn abonnement verlaag wordt de afkoop dan ook minder?

Reputatie 7
Badge +14

@bientje102 😂 slim maar nee zo werkt dat niet. 
Wat Eric zegt exclusief de korting die je eventueel hebt x het aantal maanden nog te gaan plus één maand opzegtermijn.

Fijne avond

 

Reputatie 7
Badge +14

Die vraag kun je gelijk aan de klantenservice stellen. Maar is er iets waarmee we je kunnen helpen dat je die abonnementen niet hoeft af te kopen?

@bientje102 😂 slim maar nee zo werkt dat niet. 
Wat Eric zegt exclusief de korting die je eventueel hebt x het aantal maanden nog te gaan plus één maand opzegtermijn.

Fijne avond

 

Volgens de klantenservice medewerker van Odido op de chat wel…..

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten van Odido. Als je al antwoord op je vraag van de klantenservice hebt, dan is dat toch voldoende? 

Je praat hier met andere klanten van Odido. Als je al antwoord op je vraag van de klantenservice hebt, dan is dat toch voldoende? 

Ik werd niet echt wijzer van de klantenservice medewerker via de chat. Zojuist gebeld en beide abonnementen opgezegd.

Reageer