Beantwoord

Data wordt 2 keer van bundel afgeschreven

  • 4 July 2023
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Ik vond het al heel vreemd dat mijn data bundel zeer snel leeg geraakte.

nu kijk ik in de app naar het verbruik per dag en daar zie ik dat de data iedere dag , vanaf het begin van min abo 21-6-2023, 2 keer wordt afgeschreven. Als ik op de t mobile site inlog onder my tmobile dan zie ik dat daar ook de data 2 keer per dag wordt afgeschreven. Graag dit te corrigeren want zo gaat de bundel wel heel hard

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 July 2023, 11:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @edebee_68

Excuses dat we je nog niet van een antwoord hadden voorzien! Je topic is blijven hangen in ons systeem. Ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is en of ik ook hetzelfde zie. Zou je mij een PM kunnen sturen hier op de Community? Samen met je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met alle liefde met je mee! 

Groetjes,

Johrick

Reputatie 7
Badge +9

Hi @edebee_68, Johrick heeft je gegevens naar mij doorgezet, dus ik pak dit graag met je op! Gaat het om het nummer dat eindigd op 48? Ik ben nu ingelogd op je My T-Mobile-account en ik zie namelijk geen dubbel gebruik van je databundel. Ik zie juist heel weinig verbruik sinds 21-06-2023 en dat je momenteel nog 18,5GB van de 20GB over hebt. Kun je nog eens in de app kijken of je dit nog steeds ziet? En zo ja, een screenshot maken van de dubbele afschrijvingen?

Mocht het toch om een ander 06-nummer gaan, stuur die dan even via een privébericht naar me. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Hoi Marciano,

ik zie in mijn app gsm laatste nummers 48 nig steeds dubbele afschrijvingen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, bedankt voor je screenshot! Wat apart dat de app deze dubbele verbruiken laat zien. Ik zie in de webversie namelijk wel hetzelfde verbruik, maar dan gewoon eenmalig. Ik gok dat dit een (visuele) bug in de app is, dus maak je hierover maar geen zorgen! Kun je alleen nog voor mij kijken hoeveel GB je momenteel nog hebt? Dan kijk ik of dat ook overeenkomt met de webversie.

Kijk even of er wellicht een update klaar staat voor de app. Anders zou je de app ook even kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Dit zou het probleem ook nog kunnen verhelpen.

Er staat geen update klaar voor de app, zojuist ook opnieuw geinstalleerd helaas geen verschil.

De app zegt dat ik nog 18.458 MB over heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, super bedankt voor de snelle reactie en dat je dit direct hebt geprobeerd! Het aantal overgebleven MB is in ieder geval hetzelfde, dus dat geeft me nog meer zekerheid dat de app last heeft van een visuele bug, en dat er niet daadwerkelijk twee keer zoveel MB wordt verbruikt. Ik geef het door aan de juiste afdeling en ik hoop dat dit snel met een update opgelost gaat worden. In de tussentijd; absoluut geen zorgen. Mocht je in de tussentijd denken dat je veel MB's gebruikt en je ziet nog steeds dubbele afschrijvingen, log dan eens in via de My T-Mobile webversie. Dan kun je zien hoe je verbruik er daadwerkelijk uitziet. 

Ik hoop dat dit je zorgen in ieder geval wegneemt, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Reageer