Beantwoord

Een frustrerende ervaring met de opzegging en terugbetaling van mijn abonnement

  • 6 April 2024
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

In het midden van januari besloot ik mijn abonnement op te zeggen, maar helaas verliep dit proces niet soepel. Ik moest opnieuw contact opnemen met de klantenservice om mijn verzoek door te geven. Hoewel de opzegging uiteindelijk correct werd verwerkt, werd mijn abonnement niet omgezet naar prepaid, wat een extra telefoontje in februari noodzakelijk maakte. Helaas verliep ook de overstap naar prepaid niet zonder problemen en pas na twee à drie keer bellen werd dit correct afgehandeld.

Tot mijn verbazing merkte ik dat er nog steeds geld van mijn rekening werd afgeschreven, ondanks dat mijn abonnement al een maand eerder was beëindigd. Eind februari kreeg ik te horen dat ik het onterecht afgeschreven bedrag teruggestort zou krijgen en ontving ik hier zelfs een bevestiging van per e-mail. Eind maart, een maand later, belde ik weer om te informeren naar de status van de terugbetaling. Ik werd toen geïnformeerd dat de betaling spoedig zou plaatsvinden. Echter, na deze week tweemaal gebeld te hebben, werd mij verteld dat ik nog steeds moest afwachten.

 

Toen ik vandaag weer contact opnam met Odido, werd ik onaangenaam verrast: de telefoon werd plotseling opgehangen door een medewerker. Deze ervaring benadrukt wederom de teleurstellende kwaliteit van de klantenservice van Odido. Na anderhalve maand te hebben gestreden om mijn abonnement op te zeggen en nog eens anderhalve maand te hebben gewacht op de terugbetaling van onterecht afgeschreven geld, heb ik in totaal drie maanden besteed aan deze frustrerende situatie. Mijn geduld is op en ik eis dat deze zaak nu eindelijk correct en snel afgehandeld wordt.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 April 2024, 14:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Oguzhan, niet fijn om te lezen dat de switch van abonnement naar PrePaid niet zo soepel ging en dat je nog wacht op je terugbetaling! Excuses voor het ongemak. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een credit van € 25,49 voor je klaarstaat. Deze was in ieder geval voor je aangevraagd, echter had dezelfde (of een andere) collega de dag erna het terugstortformulier voor je kunnen/moeten invullen om de terugbetaling af te handelen. Niet leuk dat dat niet is gedaan, maar geen probleem. Ik doe dit meteen voor je. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je dit bedrag terug op je rekening. Ik heb je zojuist ook per mail de bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je het hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer