Beantwoord

Foutmelding toevoegen abonnement na verhuizing

  • 12 January 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hallo hallo,

 

Zoals vele voor mij krijg ik ook onderstaande foutmelding bij het toevoegen van een abonnement aan mijn account.

"Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens"

Doordat het niet mogelijk was om mijn oude abonnement mee te nemen naar mijn nieuwe adres is deze in december komen te vervallen en is er een nieuw abonnement in oktober actief geworden. In eerste instantie kon ik nog wel mijn oude facturen zien (ivm oude abonnement), maar dat is nu ook niet meer mogelijk.

 

Zouden jullie mijn account kunnen loskoppelen van het oude adres, zodat ik deze aan het nieuwe adres kan koppelen en mijn oude facturen kunnen overzetten?

 

Ik hoor het graag van jullie :) 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 15 January 2024, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tankxsy, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk dat je toch bij ons blijft met je verhuizing. Ik zag inderdaad een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan je oude abonnement. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Geef het systeem even een uurtje om dit te verwerken en dan kan je straks via Mijn Odido registreren gemakkelijk en snel een nieuw Mijn Odido-account aanmaken!

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Wat betreft het overzetten van oude facturen, daar durf ik zelf niets over te zeggen. Ik ben namelijk van Mobiel, maar daar tag ik mijn collega @Teresa van Odido even voor. Bedoel je dat je je oude facturen wil inzien of dat je vanaf nu juist je nieuwe facturen kan inzien in Mijn Odido?

Reageer