Beantwoord

Geen registratiebonus ontvangen

  • 15 September 2023
  • 10 reacties
  • 120 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Helaas heb ik geen registratiebonus ontvangen. Ik heb de simkaart al een tijdje in bezit maar de app bood de bonus nog steeds aan, ik kreeg er zelfs nog bevestiging van na het invullen van alle gegevens, dat ik de 5 euro tegoed zou krijgen. Dit was vorige week.

Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost.

 

Groet, MH

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 September 2023, 21:23

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @6MHi1 

Wil je eens REGISTREREN sms'en naar 1616, dan krijg je binnen 48 uur 5 euro beltegoed.

Hopelijk werkt dit nog na de naamsverandering.

Ik probeer al een tijdje de sms te versturen maar zo kom ik er achter dat ik niemand meer kan sms’en… Al opnieuw opgestart, sim er uit gehad etc. Er staat geen blokkade aan. Enig idee wat er nu misgaat? Ik heb nog wel tegoed.
 

Reputatie 7
Badge +15

@6MHi1 

Heb je wel beltegoed om het smsje te versturen en heb je wel bereik?

Uiteindelijk kreeg ik een melding met de vraag of ik Berichten wilde toestaan sms te versturen, maar de toestemming staat in Android sowieso al aan. Deze melding krijg ik nu niet nogmaals als ik iemand een sms probeer te sturen. Ik zal het nog even Googlen. Het opvragen van het tegoed is dus net wel gelukt!

Hoi,

 

Bij ons hetzelfde. Prepaid voor oudste kind aangeschaft, na registratie geen bonus van 5 euro.

Werkt dat registratie sms nog wel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Abe5, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en gaat het om het nummer met 77 op het eind? Je ontvangt inderdaad geen promotioneel tegoed van € 5, omdat je deze op 17-08-2023 al hebt gehad. Ik zie dat dit promotionele tegoed nog geldig is tot 11-03-2024. Vergeet er dus zeker niet nog lekker gebruik van te maken.

Mocht het om een ander 06-nummer gaan, zet deze dan even in je profiel onder het kopje Klantnummer. Dan kijk graag opnieuw met je mee! 😄

Hi @Abe5, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en gaat het om het nummer met 77 op het eind? Je ontvangt inderdaad geen promotioneel tegoed van € 5, omdat je deze op 17-08-2023 al hebt gehad. Ik zie dat dit promotionele tegoed nog geldig is tot 11-03-2024. Vergeet er dus zeker niet nog lekker gebruik van te maken.

Mocht het om een ander 06-nummer gaan, zet deze dan even in je profiel onder het kopje Klantnummer. Dan kijk graag opnieuw met je mee! 😄

Dat is knap sinds ik desbetreffende kaart in februari 2024 heb aangeschaft. In de tussentijd heb ik REGISTREREN verzonden naar 1616 en is het alsnog ontvangen. Probleem opgelost. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 6
Badge +6

@Abe5 superfijn dat het is opgelost! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😁

Hoi, na een paar dagen is de 5 euro tegoed weer verdwenen. Ik had met 10 euro opgewaardeerd. Eerst kreeg mijn zoon 1 gb internet erbij zonder kosten. Vervolgens is er 5 euro tegoed afgeschreven. Wat gaat hier mis?

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Abe5, yes, dat klopt en heeft te maken met dat het een promotietegoed is en die zijn meestal een paar dagen geldig. Zoals mijn collega Marciano al aangaf was het promotionele tegoed nog geldig tot 11-03-2024. Deze datum is al voorbij, vandaar dat deze promotietegoed van € 5,00 is komen te vervallen. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Reageer