Beantwoord

Geld van bundel afgeschreven voor wifi gebruik in supermarkt?

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Hallo,

Wat een rare dingen gebeuren er sinds Tmobile Odido is geworden. 

Mijn prepaid mobiel vandaag alleen buitenshuis even gebruikt in de supermarkt. 

Daar ingelogd bij de wifi van de supermarkt. 

Wat blijkt: er is geld uit mijn beltegoed verdwenen! Wifi in winkels is toch gratis????

En dan ook de euro die wordt afgeschreven als je je beltegoed opvraagt, ookal gebruik je 4g buiten,  die euro mag je niet zomaar kwijt zijn. Ook niet als die gereserveerd wordt, wat dat ook mag inhouden. 

Denk toch maar overstappen!!!

vr. groet Jet

icon

Beste antwoord door Aramaic 28 November 2023, 21:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Misschien dat je telefoon wifi assist heeft aanstaan? Dan gebruikt het mobiele data als wifi onvoldoende kwaliteit biedt. Deze functie staat standaard op Apple en Samsung aan.

Bedankt , maar die functie staat uit.

Beste Hnuys,

Wat vervelend om te horen dat er onverwachte zaken zijn gebeurd sinds T-Mobile is overgegaan naar Odido. Ik begrijp dat je bezorgd bent over het verdwijnen van beltegoed, met name tijdens het gebruik van wifi in de supermarkt, en de afschrijving van een euro bij het opvragen van je beltegoed.

Het is mogelijk dat het beltegoed is verminderd doordat je mobiele telefoon automatisch is overgeschakeld naar mobiele data toen de wifi-verbinding in de supermarkt mogelijk niet stabiel was. In sommige gevallen kan het gebeuren dat mobiele data wordt gebruikt, zelfs als je denkt dat je met wifi bent verbonden. Dit kan leiden tot onverwachte kosten.

Wat betreft de euro die wordt afgeschreven bij het opvragen van je beltegoed, dit kan een administratieve handeling zijn van de provider. Soms worden er kosten in rekening gebracht voor bepaalde services, waaronder het opvragen van je beltegoed. Hoewel dit inderdaad frustrerend kan zijn, is het belangrijk om de specifieke voorwaarden van je prepaid pakket te controleren om volledig te begrijpen waar deze kosten vandaan komen.

Als deze incidenten voor jou reden zijn om te overwegen over te stappen, zou ik aanraden om eerst contact op te nemen met de klantenservice van Odido. Leg je situatie uit en vraag om verduidelijking over de kosten die in rekening zijn gebracht. Ze kunnen je hopelijk voorzien van meer informatie en mogelijk een oplossing bieden voor je zorgen.

Mocht je besluiten over te stappen, is het verstandig om goed te informeren bij een nieuwe provider over de specifieke voorwaarden met betrekking tot beltegoed, wifi-gebruik en eventuele kosten bij het opvragen van tegoed.

Ik hoop dat dit helpt en dat je snel duidelijkheid krijgt over de situatie.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

Reageer