Beantwoord

Geldigheid Combi L

  • 8 May 2022
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1

Hallo mensen,

k heb pas een Combi L bundel gekocht , maar die blijkt maar een maand geldig te zijn.

Waarom is dit niet onbeperkt?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 May 2022, 20:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @A boy 

Op deze pagina staat dat bundels met een geldigheid van een maand automatisch herhaald worden, volgens mij zul je dan zelf moeten zorgen dat er genoeg beltegoed op je simkaart staat.

Reputatie 1

moet er dan elke maand 15 euro op mijn beltegoed staan?

Reputatie 7
Badge +15

@A boy 

Volgens mij wel ja, het is prepaid.

moet er dan elke maand 15 euro op mijn beltegoed staan?

 

Wordt mijn gekozen Combi bundel automatisch herhaald?

De Combi bundels worden maandelijks automatisch herhaald. Stopzetten van deze herhaling kan gemakkelijk via My T-Mobile

Heb je niet genoeg PrePaid-tegoed om je bundel te verlengen? De bundel stopt dan automatisch. Als je weer voldoende tegoed hebt, kun je zelf opnieuw een bundel aanschaffen. De vorige bundel wordt niet verlengd.

Aldus de informatie die op deze pagina te vinden is.

 

Reputatie 1

Ik dacht dat “onbeperkt geldig” inhield “opmaken totdat je geen MB’s meer hebt,”

maar dat werkt zo niet blijkbaar...

Reputatie 7
Badge +14

Nee, dat staat inderdaad in de voorwaarden. Als je alleen wilt betalen wat je echt gebruikt bestel je geen bundels. Dan reken je af per mb.

Reputatie 1

Wat kost dat dan bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @A boy 

De kosten met prepaid zijn €0,10 per MB.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

Zodra je betalen per MB activeert en je maakt contact met mobiele data, dan wordt er 1 euro gereserveerd voor mobiele data. Zodra dit op is dan wordt er opnieuw 1 euro gereserveerd en zo gaat het door. Je betaalt dus altijd vooraf.