Hi ik heb een tijdje terug 45 dagen geen gebruik kunnen maken van mijn sim kaart daarvoor meer als 20 uur moeten bellen ongeveer dezelfde tijd in de wacht gestaan ik ben nogsteeds in shock en heb heel veel last ervan gehad als vaste klant dat ik zo behandeld word is niet normaal en dit was hun reactie :
De simkaart werkt weer! Je hebt diensten en hij is geactiveerd zie ik. Daar ben ik heel blij mee. Nu rest nog de vergoeding waar we het over hebben gehad.
Zoals ik al aangaf gaan we niet het volledige bedrag die je aangeeft te hebben besteed aan Lebara opwaarderen vergoeden. Wel vergoeden we de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je simkaart. Het toestelkrediet en de aankopen voor je iCloud extra opslag kunnen we niet vergoeden. De vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van je abonnement komt op €39.40. Ik ben dan uit gegaan van dat je 45 dagen niet van je simkaart gebruik hebt kunnen maken. Op 30 augustus heb je het laatst met de simkaart gebeld. De dagen er na, tot 6-9 is er nog wel wat data gebruikt maar niet heel veel. die tel ik dus niet mee, we gaan tellen vanaf 31 augustus. Op 14 oktober heb je de nieuwe simkaart geactiveerd. Bij elkaar kom ik dan op die 45 dagen. Dan kom ik op €39.40. Ik rond het af op 40 euro.
Naast dat bedrag voor de gemiste dagen heb je natuurlijk ook kosten gemaakt. Hoewel het niet de gewoonte is om die kosten te vergoeden wil ik je wel tegemoet komen daarin omdat je best last gehad hebt van de storing die er speelde. Ik wil daarvoor 50 euro gaan vergoeden uit coulance. Totaal maak ik dus een credit nota aan voor 90 euro. Deze is inmiddels ingegeven en hij wacht op goedkeuring.
Ik ga er van uit dat het euvel hiermee is opgelost en we klaar zijn. Ik hoop dat je een voorspoedige afronding hebt van de zaak waardoor je (zoon) geen gebruik kon maken van je oude simkaart. En een prachtige dag natuurlijk.
Toen heb vervolgens deze mail gestuurd op 14 nov en tot heden geen reactie gehad :
Ik vind dit respectloos na uitgelegd te hebben dat ik langer als 20 uur met jullie klantenservice heb gebeld , ongeveer dezelfde aantal uren in de wacht gestaan en 5 keer langs de winkel ben geweest 50 euro is niets vergeleken met 2 maanden zonder simkaart en 10 keer opgehangen te worden na in de wacht te staan door jullie collega’s het heeft veel last veroorzaakt en een juiste oplossing zou zijn nadat ik al jaren klant ben van t mobile de maandelijkse kosten te verminderen naar een bedrag met rond de 20 euro per maand minder 50 euro coulance is onredelijk en dat weten jullie zelf ook het is ook niet normaal dat ik al die moeite heb moeten doen voordat ik een simkaart kreeg als je dat omrekent is 20 euro minder betalen per maand niet eens redelijk.
Ik hoor graag van jullie voor een redelijke oplossing jullie kunnen mij mailen of telefonisch bereiken op XXXX
Mvg ,
K.R.H Turner de zoon van mevrouw Paesbrugge.
inmiddels is het 16 december vandaag heb ik deze mail nog gestuurd :
Ik heb dit op 14 november naar jullie gemaild en nogsteeds geen reactie dit is niet normaal meer totaal geen respect voor je klant en het is belachelijk na alle moeite die ik heb moeten doen voor een simkaart wat is 50 euro heb alleen al 150 aan lebera moeten aanschaffen in die tijd
Mvg ,
K.R.H Turner de zoon van mevrouw Paesbrugge
Alleen odido kenende nadat een medewerker had belooft dat ik lebera kon kopen en het vergoed zou worden dat ze het niet serieus gaan nemen als je weet hoeveel ik ben misgelopen door extra kosten in die tijd en hoeveel last ik ervan heb gehad mijn moeder van 63 moest meerdere keren langs de winkel echt ongelooflijk dit.
Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel