Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet koppelen/inzien

  • 23 January 2024
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb nu sinds December een nieuw abonnement met toestel, ik heb gekozen voor nummerbehoud en dat ging allemaal goed. Nu stond mijn vorige abonnement op naam van mijn moeder maar wel mijn email adres. Ik wilde dit graag laten omzetten bij mijn nieuwe abonnement dus dat is gebeurt, alleen dan wel op hetzelfde email adres als mijn vorige abonnement (dat abonnement is al verlopen). 
 

Ik heb nu al meerdere keren proberen in te loggen oo mijn odido maar hij blijft aangeven dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account. Ik zou echt niet weten wat voor account want als ik inlog met mijn email adres waar dan mijn nieuwe abonnement ook op staat zie ik geen abonnement tevoorschijn komen in de app en als ik dan het abonnement wil toevoegen krijgen ik dat dus te zien.(zie bijlage).

 

ik word er een beetje gek van dus hoop dat iemand mij hier kan helpen

 

icon

Beste antwoord door Ilsevhuffelen 23 January 2024, 17:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ilse, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement met toestel hebt besteld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad nog een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Ilse, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement met toestel hebt besteld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad nog een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo,

super! Het is gelukt! Heel erg bedankt

Reageer