Beantwoord

Ik kan niet meer bellen of SMS'en

  • 11 March 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Onlangs heeft mijn partner per ongeluk mijn telefoon abonnement beeindigd. Daar ben ik iets te laat achter gekomen en nu zit ik zonder werkende simkaart.

Nu kan ik niet meer bellen of SMS’en. Kan ik met iemand in contact komen? Chatbot kom ik namelijk niet ver mee. Die zegt dat ik moet bellen maar dat kan niet.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 11 March 2024, 11:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lin, niet handig dat je partner je abonnement heeft beëindigd, maar geen zorgen - dit kan ik nog voor je terugdraaien! Voor het heraansluiten gelden er 2 voorwaarden:

  • Voor deze reconnectie rekenen we € 25,43 (incl. btw) behandelingskosten. Deze komen op de eerst volgende factuur die wordt opgemaakt te staan. 
  • Bij het alsnog door laten lopen van het contract geldt er - in geval van een volgende opzegging - een nieuwe opzegtermijn.

Ga je akkoord met de voorwaarden en wil je je abonnement weer heraansluiten, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hi @Marciano van Odido 

Naja, mijn partner wilde weg bij odido en de dame aan de telefoon heeft beide onze nummers verwijderd ipv alleen hem. Maar goed…

Ik ga je even prive berichten!

Reageer