Beantwoord

ingesproken voicemail kwijt na overstap zakelijk->prepaid?

  • 2 October 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Beste allemaal,  

Weet iemand hoe ik de ingesproken voicemail kan terughalen? @Odido Follow-ups kan dat handmatig door jullie worden gedaan?

De voicemail zat aan het zakelijke abonnement van mijn man. Ivm zijn overlijden is het abonnement overgezet naar prepaid. Ik zou de voicemail graag opslaan. Ik vind het heel jammer en vervelend dat het ineens weg is. 

Dank jullie wel en groeten

beim

icon

Beste antwoord door eric 2 October 2023, 12:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @beim ,

Wat vervelend dat de voicemail inderdaad verdwenen is. Technisch is het zo dat het zakelijke abonnement, met bijbehorende voicemail is opgeheven. Er is daarna een interne nummerportering gedaan naar het consumenten prepaid systeem en daarbij is ook weer een voicemail box aangemaakt met “toevallig” hetzelfde nummer als het oude zakelijke abonnement.

Bij het in gebruik nemen van een prepaid account zal de voicemail personalisatie bij een eerste keer bellen naar 1233 volledig opnieuw doorlopen moeten worden. Dus pincode aanmaken voor buitenland gebruik en het inspreken van een persoonlijke boodschap. Met deze achtergrond begrijp je dat een verwijderde voicemailbegroeting van het oude abonnement helaas niet meer hersteld kan worden.

Reageer