Internetbundel activeren bij prepaid

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Al enige tijd proberen we een internet bundel te activeren voor een prepaid, vanuit de odido web-dashboard/app. Alleen we krijgen alleen maar de melding” Sorry, we kunnen de pagina niet vinden."

Nu hebben we hier ook al enige tijd geleden voor gebeld en bleek dit een bekende “Bug” alleen is het nog steeds niet opgelost. Zijn er ook alternatieve mogelijkheden om de bundels te activeren? bv middels een sms code? of ben ik nu echt antiek? Ik zou iid graag de bundel “internetten tegen het standaardtarief” activeren op de prepaid. Omdat deze schijnbaar niet standaard aan staat kan er dus uitsluitend getelefoneerd worden met de prepaid.

 

Hoor graag!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ecrassee 

Is het inmiddels gelukt met het activeren van je PrePaid bundel? We waren dit weekend ook bezig met werkzaamheden aan de app dus kan ook dat het daardoor niet lukte. Zou je het vandaag nogmaals willen proberen als het nog niet is gelukt?

@Hajar van Odido Nee, helaas nog steeds niet gelukt. Nog via de app, nog online.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ecrassee 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres? Dan kijk ik of het lukt om internetten tegen het standaardtarief te activeren. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer