Beantwoord

Kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen

  • 17 March 2024
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Ik wil contract mobiel overzetten naar iemand anders, maar kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen van de nieuwe contractant. Ik heb dit al maanden geleden besproken met medewerkster Odido en die heeft het zelf ook getest en dezelfde softwarefout gevonden, en gaf aan dat ze het door die IT-developer zou laten aanpassen. Maar dit duurt nu wel erg lang. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 March 2024, 16:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Edwin, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat contractovername hierop vastloopt. Ik heb je op e-mailadres gezocht, maar ik kan je niet vinden. Zet het betreffende 06-nummer in je profiel (mag onder Klantnummer), dan zoek ik graag de IT case op. Ik hoop dat ik je dan een update kan geven! 😄

Ik wil contract mobiel overzetten naar iemand anders, maar kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen van de nieuwe contractant. Ik heb dit al maanden geleden besproken met medewerkster Odido en die heeft het zelf ook getest en dezelfde softwarefout gevonden, en gaf aan dat ze het door die IT-developer zou laten aanpassen. Maar dit duurt nu wel erg lang. Wat te doen?

Hi Edwin, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat contractovername hierop vastloopt. Ik heb je op e-mailadres gezocht, maar ik kan je niet vinden. Zet het betreffende 06-nummer in je profiel (mag onder Klantnummer), dan zoek ik graag de IT case op. Ik hoop dat ik je dan een update kan geven! 😄

Hi, profiel geüpdate met 06-nummer. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Edwin, bedankt voor het toevoegen van je 06-nummer! Wat apart, ik kan helemaal geen case voor IT vinden. Sorry voor dit ongemak. Maar geen zorgen, probeer contractovername even opnieuw te regelen via deze webpagina. Krijg je opnieuw dezelfde foutmelding? Maak er dan een screenshot van en mail deze naar contractovername@odido.nl. De juiste collega's reageren dan binnen 5 werkdagen op je mail. Zij kunnen dit het beste voor je oplossen. Laat je het me weten wat er uit deze mails komt? Ik blijf graag op de hoogte, mocht ik ergens kunnen bijspringen! 😄

Goedemorgen Odido, ik waardeer je hulp. Echter, dit heb ik natuurlijk allemaal al gedaan. Het is verder ook heel simpel, de huisnummer toevoeging die we invullen wordt niet opgeslagen want je ziet die niet meer terug bij het laatste controlescherm voordat je contractovername definitief verzendt. Dat is geen foutmelding maar een softwarebug. Ik zal doen wat je voorstelt en je op de hoogte houden, bedankt. 

Reageer