Beantwoord

Kan mijn mobiele abonnement niet inzien

  • 21 January 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik krijg wel emails over mijn mobiele factuur. Als ik hier op klik kom ik op een blanco pagina uit (nadat ik ben ingelogd).

Screenshot van de email:

En dit is een overzicht van al mijn abonnementen. Hier zie ik alleen mijn thuis internet:


Ik denk dat er een bug is, kan Odido dit voor mij oplossen zodat ik mijn abonnement kan beheren en inzien?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 22 January 2024, 17:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Pieter Berkel, goed dat je dit aangeeft, ik los het graag voor je op! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie al wat de oorzaak is! In je screenshot is namelijk te zien dat je gebruikmaakt van je Internet + TV abonnement, waaraan een account is gekoppeld. Voor je mobiele abonnement, zag ik een ander account, waar je al een tijdje geen gebruik van had gemaakt. Je had dus voor beide abonnementen een apart account. Het account voor je mobiele abonnement heb ik voor je verwijderd. Om beide abonnementen in één account samen te voegen, dient de naam + adresgegevens overeen te komen met elkaar. Nu zag ik dat er iets niet goed stond bij je naam voor je Internet + TV abonnement, deze heb ik gelijk voor je gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. 

Als je klikt op de knop '’abonnement toevoegen'’ kun je nu je mobiele abonnement toevoegen in één account, waarbij je dus beide abonnementen kunt inzien! Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem graag een reactie van je!

Reageer