Beantwoord

Klacht ongevraagd abonnement 6 maanden actief zonder te weten

  • 6 March 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb vandaag 3 maal contact gehad over een mobiel nummer die ik niet ken. Ik word opgelicht en niet geholpen voor een spook abonement die ik nooit heb aangevraagd en heb getekend. Nummer is nooit actief geweest geen internet of belbundel van gebruikt. Niet eens een simkaart van gehad. Gisteren avond achter gekomen via een mail van Odido over informatie van de klantvoordeel. Ik zag een nummer dat ik niet herkende. Na contact gehad te hebben bleek ik een abonement te hebben sinds sept 2023 voor 1 jaar sim only. Ik heb nooit een contract getekend of een aanvraag gedaan. Er wordt al 6 maanden afgeschreven zie ik en totaal  van 104 euro en nog 6 maanden te gaan voor 18 euro per maand. Gebeld en gevraagd hoe dit abonement mogelijk is niets aangevraagd nooit een sim ontvangen. Ik had 3 abonnementen lopen. Waarbij 1 van mijn kinderen is overgstapt in september 2023 en er is nummer behoud aangevraagd. Nu blijkt dat het toen  niet is gelukt en het spook nummer is een abonnement geworden voor 1 jaar. Het nummer waar het om gaat is al weer 6 maanden overgenomen en is al overgestapt naar een ander provider. Dit is zonder mijn akkoort doorgezet naar een abonement. Ik ben gedupeert 103 euro en komt nog 6 maanden er bij. Geen dienst geen internet wel een afschrijving elke maand. Medewerkers geven aan dat dit niet opgezegd kan worden en beindigd kan worden. Ik eis het stoppen en geld terug van de maanden waar ik nooit dienst voor heb gehad  en gemaakt. Klacht formulier op walebsite werkt noet ik word niet geholpen. 

icon

Beste antwoord door kader.ardic 7 March 2024, 16:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Kader, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het abonnement als nieuw abonnement is gestart na de afwijzing van nummerbehoud. Zo gaat dan inderdaad. Ik heb direct met je meegekeken en ik wilde je abonnement per direct stoppen en de gemaakte kosten vergoeden, maar ik zie dat mijn collega Anouk dit vanmiddag al voor je heeft gedaan - super fijn! Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je. Anders wens ik je nog een hele fijne middag! 😄

Hi Kader, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het abonnement als nieuw abonnement is gestart na de afwijzing van nummerbehoud. Zo gaat dan inderdaad. Ik heb direct met je meegekeken en ik wilde je abonnement per direct stoppen en de gemaakte kosten vergoeden, maar ik zie dat mijn collega Anouk dit vanmiddag al voor je heeft gedaan - super fijn! Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je. Anders wens ik je nog een hele fijne middag! 😄

 

Beste Marciano, na heel wat contact gehad te hebben kreeg ik van Anouk inderdaad een recatie dat ze het contract heeft beindigd. Restutie aangevraagd. Jammer dst alles zo moeilijk was om dit gelijk te regelen gisteren na zoveel contact en heen en weer bellen voor een oplossing. Vooral als trouwe klant jaren minimaal 2 3 contracten zo behandelt en afgewezen te zijn, was op het punt dit juridisch te afwikkelen. Nou hoop dat het zo geregeld is.

Reageer