Ik heb vandaag 3 maal contact gehad over een mobiel nummer die ik niet ken. Ik word opgelicht en niet geholpen voor een spook abonement die ik nooit heb aangevraagd en heb getekend. Nummer is nooit actief geweest geen internet of belbundel van gebruikt. Niet eens een simkaart van gehad. Gisteren avond achter gekomen via een mail van Odido over informatie van de klantvoordeel. Ik zag een nummer dat ik niet herkende. Na contact gehad te hebben bleek ik een abonement te hebben sinds sept 2023 voor 1 jaar sim only. Ik heb nooit een contract getekend of een aanvraag gedaan. Er wordt al 6 maanden afgeschreven zie ik en totaal van 104 euro en nog 6 maanden te gaan voor 18 euro per maand. Gebeld en gevraagd hoe dit abonement mogelijk is niets aangevraagd nooit een sim ontvangen. Ik had 3 abonnementen lopen. Waarbij 1 van mijn kinderen is overgstapt in september 2023 en er is nummer behoud aangevraagd. Nu blijkt dat het toen niet is gelukt en het spook nummer is een abonnement geworden voor 1 jaar. Het nummer waar het om gaat is al weer 6 maanden overgenomen en is al overgestapt naar een ander provider. Dit is zonder mijn akkoort doorgezet naar een abonement. Ik ben gedupeert 103 euro en komt nog 6 maanden er bij. Geen dienst geen internet wel een afschrijving elke maand. Medewerkers geven aan dat dit niet opgezegd kan worden en beindigd kan worden. Ik eis het stoppen en geld terug van de maanden waar ik nooit dienst voor heb gehad en gemaakt. Klacht formulier op walebsite werkt noet ik word niet geholpen.
Beste antwoord door kader.ardic
Bekijk origineel