-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Bereikbaar via de mail 0
bereikbaar via de telefoon 0
bereikbaar via die kut robot - werkt voor geen meter
ik ben ongevraagd slachtoffer van de overgang van Tele2 naar Odido.
Ik heb een onbeperkt bellen & internet pakket. Deze krijg ik op geen enkele wijze geactiveerd in de app. En nu wil Odido dat ik ga betalen voor het 5g netwerk.
wat ik wil!!!????
ik Wil mijn abonnement terug zoals ik hem bij tele2 heb aangesloten. En ik wil dan ook nergens extra voor betalen. De extra kosten die ik nu maak wens ik dan ook niet te betalen. En het allerliefste betaal ik me toestel kosten in een keer af en zeggen jullie mijn abonnement op. Want ik krijg echt moord nijgingen van jullie
Hoi Muro, ik geef je graag wat duidelijkheid over de Community. Dit is een klant-helpt-klant Community. Je praat hier voornamelijk met andere klanten, echter staan er uiteraard ook moderators voor je klaar. Vind je het echt zo onredelijk dat ik je vraag op een normale manier te communiceren, zonder woorden als kut robot en moordneigingen? Ik snap dat het niet fijn is dat je via andere kanalen niet direct bent geholpen, dus ik zal je toon in deze tweede reactie negeren. Ik help je alsnog met alle plezier verder.
Je bundels heb je per 3 september gewijzigd. Je kunt dit één keer per maand wijzigen, vanaf volgende maand kun je je bundel dus opnieuw wijzigen en weer omhoog gooien als je dit wil.
Ik zie dat je nu in Turkije (Groene Zone) zit. Je hebt hier een aparte bundel voor nodig. Als je in het overzicht van Mijn Odido zit, klik je op Bundels kopen. Kies dan de bundel die het beste bij jouw wensen past:
Extra Small, Small, Medium, Large. Deze zijn 31 dagen geldig. Let goed op dat je een bundel kiest voor de Groene Zone.
Is het zo duidelijk of je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel