Klant is koning? bij odido niet

  • 27 September 2023
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Bereikbaar via de mail 0 

bereikbaar via de telefoon 0

bereikbaar via die kut robot - werkt voor geen meter 

 

ik ben ongevraagd slachtoffer van de overgang van Tele2 naar Odido. 
Ik heb een onbeperkt bellen & internet pakket. Deze krijg ik op geen enkele wijze geactiveerd in de app. En nu wil Odido dat ik ga betalen voor het 5g netwerk. 
 

wat ik wil!!!????

 

ik Wil mijn abonnement terug zoals ik hem bij tele2 heb aangesloten. En ik wil dan ook nergens extra voor betalen. De extra kosten die ik nu maak wens ik dan ook niet te betalen. En het allerliefste betaal ik me toestel kosten in een keer af en zeggen jullie mijn abonnement op. Want ik krijg echt moord nijgingen van jullie 

 

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hoi Muro, ik geef je graag wat duidelijkheid over de Community. Dit is een klant-helpt-klant Community. Je praat hier voornamelijk met andere klanten, echter staan er uiteraard ook moderators voor je klaar. Vind je het echt zo onredelijk dat ik je vraag op een normale manier te communiceren, zonder woorden als kut robot en moordneigingen? Ik snap dat het niet fijn is dat je via andere kanalen niet direct bent geholpen, dus ik zal je toon in deze tweede reactie negeren. Ik help je alsnog met alle plezier verder.

Je bundels heb je per 3 september gewijzigd. Je kunt dit één keer per maand wijzigen, vanaf volgende maand kun je je bundel dus opnieuw wijzigen en weer omhoog gooien als je dit wil. 

Ik zie dat je nu in Turkije (Groene Zone) zit. Je hebt hier een aparte bundel voor nodig. Als je in het overzicht van Mijn Odido zit, klik je op Bundels kopen. Kies dan de bundel die het beste bij jouw wensen past:

Extra Small, Small, Medium, Large. Deze zijn 31 dagen geldig. Let goed op dat je een bundel kiest voor de Groene Zone. 

Is het zo duidelijk of je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Muro, van harte welkom op de Community! Allereerst; laten we het gezellig houden. We hebben huisregels op de Community en dit soort taalgebruik wordt hier niet geaccepteerd. Dat gezegd hebbende; zoals je merkt is het erg druk. Het duurt iets langer om reactie te krijgen dan dat je gewend bent, maar geen zorgen, we helpen je zo snel mogelijk.

Je oud-Tele2 abonnement is ongewijzigd en dit blijft ook zo, tenzij je verlengd naar een Odido-abonnement. Wat bedoel je precies met dat je dit niet geactiveerd krijgt in de app? Kun je niet inloggen of kun je je abonnementen niet koppelen? Als je een duidelijke uitleg geeft, kunnen we je het beste helpen!

Laten we het gezellig houden? Dan moet je je klanten niet in allerlei lastige bochten laten wringen om gewoon normaal contact met jullie te krijgen..  een chatbot die voor geen meter werkt. En een telefoon nummer die niet opgenomen word. Maar ik moet netjes blijven. Juist ja . En jullie zijn nergens fatsoenlijk te bereiken en dan moet ik hier via een “community” geholpen het is echt te gek voor woorden. Ik heb onbeperkt bellen en internet. En nu staat die op 1gb met een paar bel minuten. Ik kan dit op geen enkele manier wijzigen. Als ik er op klik voor de 1000ste keer gebeurt er helemaal niks . Dus als je zo “vriendelijk” wilt zijn om mij te helpen graag. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Muro, ik geef je graag wat duidelijkheid over de Community. Dit is een klant-helpt-klant Community. Je praat hier voornamelijk met andere klanten, echter staan er uiteraard ook moderators voor je klaar. Vind je het echt zo onredelijk dat ik je vraag op een normale manier te communiceren, zonder woorden als kut robot en moordneigingen? Ik snap dat het niet fijn is dat je via andere kanalen niet direct bent geholpen, dus ik zal je toon in deze tweede reactie negeren. Ik help je alsnog met alle plezier verder.

Je bundels heb je per 3 september gewijzigd. Je kunt dit één keer per maand wijzigen, vanaf volgende maand kun je je bundel dus opnieuw wijzigen en weer omhoog gooien als je dit wil. 

Ik zie dat je nu in Turkije (Groene Zone) zit. Je hebt hier een aparte bundel voor nodig. Als je in het overzicht van Mijn Odido zit, klik je op Bundels kopen. Kies dan de bundel die het beste bij jouw wensen past:

Extra Small, Small, Medium, Large. Deze zijn 31 dagen geldig. Let goed op dat je een bundel kiest voor de Groene Zone. 

Is het zo duidelijk of je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Reageer