Beantwoord

Klantvoordeel niet verrekend

  • 7 November 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Na het verlengen van mijn abonnement is mijn 7,50 euro klantvoordeel op mijn mobiele abo niet verrekend. Zou iemand mee kunnen helpen om dit goed te maken, maar ook om te kijken of dit in de toekomst nu wel goed staat ingesteld? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 November 2023, 10:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pewima 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer Odido abonnementen op je adres staan geregistreerd. Kijk in je Odido account bij meer > klantvoordeel of je bent aangemeld.

Yes, aangemeld voor 7,50 euro korting op mijn mobiele abo en 5 euro korting op mijn internet - maar toch is deze voor mijn mobiele abo niet verrekend. 

Reputatie 7
Badge +15

@Pewima 

In de app als je op je abonnement drukt > abonnement > vaste kosten, dan zie je de klantvoodeel niet?

 

Het gaat om het mobiele abonnement, niet het vaste - en dat scherm ziet er wat anders uit. Maar bij het overzicht van mijn abonnementen staat de korting wel genoemd, hij is alleen niet verrekend deze maand. Zie foto

Reputatie 7
Badge +15

@Pewima 

Op mijn screenshot is mobiel zichtbaar en je moet boven op je mobiele abonnement drukken, dan linksboven op abonnement en dan op vaste kosten om de pagina die ik zie te krijgen.

Het ziet er wel goed uit en ik snap niet waarom het niet wordt verrekend terwijl je recht hebt op klantvoordeel en de voordelen staan er.

Hier helaas niet. Is er iets wat er gedaan kan worden om alsnog deze 7,50 te ontvangen zonder een uur bij odido in de wacht te staan?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pewima 

We ervaarde de afgelopen dagen een technische issues met klantvoordeel maar dit is inmiddels opgelost. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Reageer