Beantwoord

Klantvoordeel verdubbeling data

  • 13 March 2024
  • 13 reacties
  • 190 Bekeken

Hallo,

Ik heb gelezen op jullie site dat alle klanten hun data verdubbeld krijgen wanneer er meerdere abonnementen op hetzelfde adres zijn. Nu lijkt dit bij mij niet gebeurd te zijn, ik heb hier ook geen mail over ontvangen, en ik weet niet waarom. Mijn partner en ik hebben een Odido abonnement en thuis hebben wij ook een internet & tv abonnement bij Odido. Wat gaat er mis?

Met vriendelijke groet Anne 

icon

Beste antwoord door AnneLouise91 18 March 2024, 11:06

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De oude (limited) abonnementen van T-Mobile en Tele2 komen hiervoor in aanmerking. De nieuwe Hello Odido abonnementen niet. Als je hiervoor in aanmerking komt, ook als je de mail gemist hebt, dan is dat uiterlijk 15 maart zichtbaar in je Odido APP.

Oke, dan is het nog even afwachten. Ik had voorheen een tele-2 abonnement en mijn partner t-mobile. Dan zouden we dus wel in aanmerking moeten komen als ik het goed begrijp. Mocht het vrijdag nog niet zichtbaar zijn, laat ik het weten.

Met vriendelijke groet Anne

Hier precies hetzelfde. Allebei bij tele2 een abonnement gehad, mijn man heeft er wel een mail over gehad en ik niet. Terwijl mijn abonnement eerder afgesloten was. Ik zie inmiddels het wel in mijn odido staan. 

Wat gebeurd er als ik mijn bundel naar beneden aan pas?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AnneLouise91 

Dubbele data is een nieuw onderdeel van klantvoordeel, zolang je recht hebt op klantvoordeel krijg je ook dubbele data 😁

Ja ik maak al een tijd gebruik van klantvoordeel op alle abonnementen. Helaas is de verdubbeling nog niet te zien in mijn account. Wel heb ik opeens 30 gb ipv 25 gb. 

Reputatie 7
Badge +15

@AnneLouise91 

Wellicht nog even afwachten, hopelijk staat alles tegen 15 maart goed ✅

Reputatie 7
Badge +3

Mijn verdubbeling is gisteren ingegaan maar ik kreeg al een week van te voren een aankondiging per e-mail.

Helaas is ook vandaag het klantvoordeel van verdubbeling van data niet zichtbaar. Wij hebben op ons adres 2 mobiele abonnement + een internet + tv abonnement (Tv abonnement staat niet op de foto, maar is wel zichtbaar op bij Klantvoordeel op mijn odido). Wat kan ik nu doen?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AnneLouise91 

Lukt het ook niet om je internet abonnement aan te melden voor klantvoordeel?

Ook deze staat vermeld onder mijn klantvoordeel 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! 😄

 

Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! 😄

 

 

Goedendag, inmiddels zie ik het juiste klantvoordeel, inderdaad 25+25. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig Anne Louise en bedankt voor de terugkoppeling. Nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer