Beantwoord

Koppelen abonnement in Mijn Odido lukt niet

  • 13 March 2024
  • 15 reacties
  • 152 Bekeken

Het koppelen leidt tot de foutmelding “Er is een fout optreden, probeer later nog eens”.

Ik heb mijn persoonlijke gevens in jullie email met de bevestiging van mijn bestelling nagekeken.

Alle gegevens staan correct vermeld, maar er staat geen email adres ingevuld.

Zou dit de boosdoener kunnen zijn?

 

icon

Beste antwoord door cspijker 14 March 2024, 14:39

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi C, van harte welkom op de Community! Jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een Mijn Odido-account met een inactief mobiel abonnement. Dit account heb ik zojuist verwijderd. Als je over 30 minuten een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en vervolgens je abonnement koppelt, moet het helemaal lukken! Laat je het me weten? 😄

Hi C, van harte welkom op de Community! Jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een Mijn Odido-account met een inactief mobiel abonnement. Dit account heb ik zojuist verwijderd. Als je over 30 minuten een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en vervolgens je abonnement koppelt, moet het helemaal lukken! Laat je het me weten? 😄

 

Bedankt voor je hulp Marciano, het is gelukt!

Goedendag,

Vandaag helaas totaal wel 2 uur met meerdere medewerkers van de service aan de telefoon gezeten, maar die komen er ook niet uit.

Eerder had ik T-mobile en nu wil ik graag in mijn account komen, wat niet lukt. Inloggen is inmiddels, met alle hulp gelukt, maar ik kom niet in mijn eigen account terecht maar in die van mijn kinderen, op naam van mijn man, gekoppeld aan mijn e-mailadres. Vervolgens kan ik daar ook niet mijn telefoonnummer toevoegen, want krijg dan de melding dat de gegevens niet kloppen en ik contact op moet nemen. De code krijg ik wel gewoon op mijn telefoon verstuurd, maar werkt dus niet.

wat ik wil is dus A. In mijn eigen account komen en mijn eigen producten inzien. B. Daaraan mijn kinderen en hun abonnementen (voorheen Tele 2, wat nu ook Odido is) koppelen. C. De abonnement van mijn man koppelen. En zo alles bij elkaar hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het is gelukt C, en bedankt voor de terugkoppeling! Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😁

Reputatie 7
Badge +9

@Nienkevannieuwburg Ik kom zo snel mogelijk bij je! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nienkevannieuwburg, het klinkt alsof er van alles door elkaar staat, maar dat fix ik graag voor je. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens voor alle abonnementen die je wil koppelen, dus van jezelf, je kinderen en je man, dan duik ik er graag voor je in! 

  • 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee jij op Mijn Odido wil inloggen

Inmiddels heb ik een overstap geregeld naar Simpel met nummerbehoud. Na vele telefoontjes en slechte service (!) en foute informatie is nu zelfs mijn abonnement ineens per vandaag stopgezet! Ik kan dus niet meer bellen. Via telefoon van een ander nogmaals gebeld naar de service en ze zeiden dat ze me direct weer zouden aan zouden sluiten (tot de andere provider het met nummerbehoud overneemt op 22-3). Nu is dit dus weer niet gebeurd en kan ik nog steeds niks! Kan er geholpen worden via deze weg?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nienkevannieuwburg, sorry voor de late reactie. Ik had vrijdagavond net afgesloten. Het duurt altijd even, een paar uur voordat de heraansluiting weer actief is. Ik zie dat dit inmiddels gelukt is. Klopt dat? Ben je weer te bereiken?

Goedemiddag

Ik krijg eveneens fout bij het willen koppelen met behulp van toegestuurde verificatiecode. "Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens". Probeer het al dagen maar zonder resultaat. Vorige week meermalen met Odido contact gehad omdat ik dubbel betaalde, bleek bij aansluiten glasvezel dat DSL abbonement niet beëindigd was. Deze is door jullie alsnog beëindigd/losgekoppeld. Daarop is mij verteld om abbonement opnieuw te koppelen zodat glasvezel abbonement aan mijn account gekoppeld zou worden. Echter dit werkt niet vrijdag werd gesteld dat het een algehele storjng betreft die kennelijk nog steeds niet opgelost is? Kan iemand hier iets betekenen?

Goedenavond,

Probeer al een week toegang te hebben tot mijn abonnementen. Echter geeft het constant een foutmelding "er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens".

Ik heb twee abonnementen lopen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Winkelr82 , ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Moet straks lukken om je abonnent aan een nieuw account te koppelen! 😄

Hoi @R_Alfons, wat apart. Ik zie wel dat beide nummers aan een account gekoppeld staan, maar heel het account kan ik niet terug vinden. Heb ze wel los kunnen koppelen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnementen opnieuw toe te voegen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Dankjewel. Het is gelukt.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn, @R_Alfons en bedankt voor het laten weten. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😄

Beste,

Opeens is mijn account + telefoonnummer ontkoppeld…… 12x gepobeerd opnieuw te koppelen. Niet gelukt. Bij voorbaat dank voor support.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GerryJansen, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mobiele abonnement zakelijk is, dus de kans is groot dat ik je moet verwijzen naar de zakelijke klantenservice op 0800-7112. Maar ik doe graag m'n best om erachter te komen wat er aan de hand is. Is je 06-nummer recent overgegaan op zakelijk? En probeer je je mobiele abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account te koppelen waar Internet + TV al in staat? Zo ja, dan is het niet mogelijk op mobiel weer te koppelen. Zakelijk en particulier kunnen namelijk niet in 1 Mijn Odido-account gekoppeld worden. Is dit geval of speelt er iets anders?

Ik zie in een eerder contactmoment dat je binnen je bedrijf navraag zou doen bij de telecombeheerder. Is hier meer duidelijkheid uit gekomen?

Reageer