Beantwoord

Koppelen eSIM op Apple watch werkt niet

  • 22 February 2024
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

icon

Beste antwoord door fabiannn 26 February 2024, 15:34

Bekijk origineel

7 reacties

Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

Hey Fabian, mijn vriendin en ik kampen met precies hetzelfde probleem. Na bellen door verwezen naar een fysieke winkel, maar ook daar geen vertrouwen in na lezen diverse zelfde bericht hier. Waar het dus op neer komt: Je koopt een apple watch cellular om er vervolgens niks mee te kunnen omdat Odido hun XXX niet op orde heeft. 

[Let op je taalgebruik!]

Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

Hey Fabian, mijn vriendin en ik kampen met precies hetzelfde probleem. Na bellen door verwezen naar een fysieke winkel, maar ook daar geen vertrouwen in na lezen diverse zelfde bericht hier. Waar het dus op neer komt: Je koopt een apple watch cellular om er vervolgens niks mee te kunnen omdat Odido hun XXX niet op orde heeft. 

In de fysieke winkel konden ze inderdaad ook niks voor mij doen :-(,, Hopelijk is er iemand bij Odido die dit probleem herkend en weet hoe dit te verhelpen is. In de winkel ben ik in elk geval beter geholpen dan telefonisch.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, @fabiannn  @DionKooiman heel lastig dat snap ik.

 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen telefonisch of via sms. Sorry voor dit ongemak.

Bron Moderators van #Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Fabian en Dion, allereerst van harte welkom op de Community! Wat @CrisTien zegt klopt helemaal. 

Stuur mij even privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor jullie door naar de technische afdeling. Zij gaan dit onderzoeken en oplossen. Ik zie jullie bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen, maar het kan altijd sneller gaan.

Goedemorgen, @fabiannn  @DionKooiman heel lastig dat snap ik.

 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen telefonisch of via sms. Sorry voor dit ongemak.

Bron Moderators van #Odido 

 

Storing is inmiddels verholpen!

Ik heb hetzelfde: via de watchApp een esim aa geschaft, ID bevestigt dmv de aangevraagde code en nu niets. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @sebmar.nl, ik zag dat je ook al een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar heb ik zojuist een reactie in gegeven. Zullen we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor de rest? Alvast bedankt! 

Reageer