Beantwoord

Koppelen lukt niet

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Dag …… van Odido.

Help - Help - Help.

Sinds Tele 2 door Odido is overgenomen kunnen wij ons abonnement niet koppelen.

Wij hebben wel facturen ontvangen maar hebben geen inzicht over hoe of wat.

Via klanten service (na 48 minuten in de wacht te hebben gestaan) kreeg ik de mededeling dat via Odido Community het snel geregeld kon worden. Op mijn eerste Topic geen reactie !!  Doe ik iets fout, zo ja wie geeft goed mij/ons advies hoe dit probleem op te lossen.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 23 October 2023, 11:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Dag …… van Odido.

Help - Help - Help.

Sinds Tele 2 door Odido is overgenomen kunnen wij ons abonnement niet koppelen.

Wij hebben wel facturen ontvangen maar hebben geen inzicht over hoe of wat.

Via klanten service (na 48 minuten in de wacht te hebben gestaan) kreeg ik de mededeling dat via Odido Community het snel geregeld kon worden. Op mijn eerste Topic geen reactie !!  Doe ik iets fout, zo ja wie geeft goed mij/ons advies hoe dit probleem op te lossen.

 

rpvanrosmalen schreef:

Dag …… van Odido.

Help - Help - Help.

Sinds Tele 2 door Odido is overgenomen kunnen wij ons abonnement niet koppelen.

Wij hebben wel facturen ontvangen maar hebben geen inzicht over hoe of wat.

Via klanten service (na 48 minuten in de wacht te hebben gestaan) kreeg ik de mededeling dat via Odido Community het snel geregeld kon worden. Op mijn eerste Topic geen reactie !!  Doe ik iets fout, zo ja wie geeft goed mij/ons advies hoe dit probleem op te lossen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rpvanrosmalen 

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat dit topic op slot om het overzichtelijk te houden.