Beantwoord

Korting weg bij abonnementswijziging

  • 11 September 2023
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste Community,

Ik kreeg bij het afsluiten van mijn abonnement bij Odido een extra korting bovenop klantenvoordeel omdat ik mijn abonnement verlengde. Hierdoor kon ik Unlimited Basis krijgen voor slechts €20 p/m en Unlimited Plus voor €25 p/m. Ik koos voor Unlimited Basis met het idee dat ik kan switchen naar Unlimited Plus als toch hogere snelheden wil of als ik naar Zwitserland, Turkije of de VS bel of reis. Ik had het uitgezocht op de website van Odido, waarop stond dat je de kortingen die geldden bij het afsluiten van je abonnement ook gelden als je je abonnement aanpast in je contractperiode. Maar tot mijn verbazing zie ik nu dat ik die extra €5 kwijt ben als ik upgrade naar Unlimited Plus. Zou het zo kunnen zijn dat de korting toch wordt gegeven op mijn factuur als ik omga? Dit zou ik wel graag van te voren weten, maar ik snap dat dit te technisch kan zijn en jullie dit ook niet kunnen achterhalen.

 

icon

Beste antwoord door Occaj 11 September 2023, 23:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Je krijgt gewoon weer korting, kan even een paar uur duren voor dit weer wordt weergegeven. Nadat je een upgrade hebt gedaan kan je dit nakijken via "Mijn abonnement" 

Reageer