Beantwoord

kosteloos opzeggen mobiel abonnement odido

  • 19 September 2023
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Beste,

Ik kan op de website weinig bruikbare informatie vinden wat betreft opzeggen van een mobiel abonnement. Nu weet ik wel dat een verandering in merknaam een juridisch gegronde reden is om je abonnement kosteloos op te zeggen als je hiervan niet op de hoogte bent gesteld en geen akkoord hebt gegeven. Ik wil graag weten hoe dit zit, want na jaren Tele2 zie ik eerlijk gezegd het platform Odido niet echt zitten. Stel dat in het slechtste geval dit niet kosteloos kan, wat gaat me dit dan kosten als afkoopsom? Ik heb nog 5 maanden te gaan en het abonnement kost me 16 euro per maand. 
 

bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door eric 19 September 2023, 19:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Daanb02 

Omdat er niets aan de voorwaarden, looptijd of prijs veranderd is alleen een  naamswijziging geen reden voor opzeggen.  Tele2 sims maakten al gebruik van het oude T-Mobile netwerk, en dat is nog precies hetzelfde, alleen zie je een andere naam in het display met Odido.

Mocht je toch willen opzeggen is dat mogelijk door 50% van de maandkosten x het aantal resterende maanden te betalen. Je kunt ook over 5 maanden kosteloos overstappen.  Dan kun je ook nog eens even aanzien dat er qua bellen en internet niets is gewijzigd. 

Reageer