Beantwoord

Kosten van unlimited abonnementen

  • 9 September 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste mede lezers,

 

Weet iemand waar de prijzen c.q. kosten staan van of waar vind ik de kosten van de Unlimited start, basis, plus en van premium abonnementen, of zelfs van alle abonnementen van Odido.

 

De prijzen van de abonnementen mis ik sinds de naamsverandering van T-Mobile naar Odido

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 September 2023, 11:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hall @Regt 

Tijdens het bestellen zie je de prijzen voor alle unlimited varianten en de andere abonnementen.

Reputatie 4
Badge +1

Hey, 

 

Via https://www.odido.nl/unlimited?gclid=CjwKCAjwr_CnBhA0EiwAci5sigbgPWLNSntHIz8y1nm3h0mUtRQqHb22wbpuqW5UAFv2SrQekONgpRoC5qIQAvD_BwE 

Als je op bestel nu klikt zie je de prijzen erbij staan.

Bedankt Occaj en Waqqas voor de informatie, 

 

Wat ik nu jammer vind en zeer zeker geen verbetering dat de kosten weer worden weggestopt. Waarom moeilijk maken als het makkelijk kan door de kosten meteen zichtbaar te maken als je de betreffende site opent (dus klantvriendelijker te maken).

Wel jammer dat die knop ‘bestel nu’ heet op https://www.odido.nl/unlimited
'Bekijk nu’ was beter geweest aangezien webwinkel regels dicteren dat de prijzen inzichtelijk moeten zijn vóórdat je het bestel proces ingaat. Nu zit je nog niet meteen in het bestelproces als je op die pagina op de 'bestel nu’ knop klikt maar op de selectie pagina van vóór de bestelling, maar door de naam van de ‘bestel nu’ knop lijkt dit wel zo. 
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet eens verder zullen klikken op ‘bestel nu’ uit angst dat ze hiermee per ongeluk al een bestelling in werking zetten terwijl ze eigenlijk eerst de prijzen hadden willen bekijken, en dus maar helemaal niet verder klikken. Ikzelf zou over het algemeen zonder zichtbare prijs informatie nooit zomaar op een ‘bestel nu’ knop drukken op een webwinkel pagina als ik niet zeker zou weten of dit nu wel of geen bestelling plaatst.

Reageer