Beantwoord

Meerdere vragen nummerbehoud, simkaart, overstappen

  • 4 September 2023
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Nummerbehoud is afgewezen omdat mijn contract nog niet is afgelopen bij T-mobile, wat begrijpelijk is.

Wel heb ik nu mijn nieuwe toestel met abonnement van tele2 ( via mobiel.nl) in huis. Nou heb ik hier een aantal vragen over..

1.Kan ik mijn nieuwe telefoon alsnog in gebruik nemen?

2.Hoe zit het dan met het nummerbehoud?

3. Moet ik tot ik opnieuw nummerbehoud kan aanvragen verder met het T-Mobile sim kaartje in mijn nieuwe telefoon? 

4. Wanneer nummer behoud in de toekomst wel is goedgekeurd moet ik dan van simkaart verwisselen?

5. Loopt mijn contract bij tele2 wel gewoon? Er staat startdatum 02-10-2023 bij, maar ik weet niet of deze in kan gaan als ik ook nog een lopend contract bij T-mobile heb. Ik snap wel dat ik dubbel zou moeten betalen als het contract wel loopt.

 

Excuses voor de vele vragen, ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen. Ik zie even door de bomen het bos niet meer 🙈 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 5 September 2023, 11:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @K9662 

Ik geef je graag antwoord op al je vragen! 

Ja, je kan je nieuwe telefoon gebruiken en je nummerbehoud gaat in wanneer je huidige contract stopt bij T-Mobile.

Ondertussen kun je de huidige simkaart gebruiken die je al gebruikt. Wanneer je nieuwe contract ingaat kun je de nieuwe simkaart gebruiken. Je huidige abonnement loopt dus door tot de ingang van je nieuwe contract.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

PS:: Misschien heb je het al voorbij zien komen maar wij heten vanaf nu Odido! Bekijk onze vernieuwde website voor meer informatie.

Reageer