Beantwoord

Melding niet aangemeld bij netwerk

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Ik krijg continue de melding “niet aangemeld bij netwerk.  ik heb mijn abonnement omgezet naar prepaid. Meerdere malen contact gehad met de helpdesk  08000092, wel altijd netjes tewoord gestaan,  die me uiteindelijk naar een Odido winkel daar een nieuw simkaartje gekregen.  Krijg het idee dat ze in de winnkel je niet wulle helpen als je geen abbonnementNog steeds dezelde melding. 4 verschillende telefoons geprobeerd.  Alle trucjes geprobeerd van de Helpdesk ook gepobeerd oa. uit en aanzetten vliegtuigstand aan en uit. ER ZIJN INMIDDELS 4 casenrs aangemaakt in een maand tijd de laatste is casenr. 67453118.  Wie kan mij nu helpen met dit issue. Uit ellende maar een Lebara prepaid gekocht om toch bereikbaar te zijn. Dank voor de reactie(s)

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 December 2023, 10:00

Bekijk origineel

4 reacties

Beste GThierens,

Het spijt me te horen dat je problemen ervaart met de melding "niet aangemeld bij netwerk" nadat je je abonnement hebt omgezet naar prepaid. Het lijkt erop dat je al verschillende stappen hebt ondernomen, waaronder contact opnemen met de helpdesk, het verkrijgen van een nieuw simkaartje en het proberen op verschillende telefoons.

Het feit dat de situatie na verschillende pogingen en een nieuw simkaartje nog steeds niet is opgelost, is zeker frustrerend. Het is goed dat je meerdere casenummers hebt gekregen, waaronder het recentste casenummer 67453118.

Aangezien je al verschillende stappen hebt doorlopen, zou ik adviseren om contact op te nemen met de helpdesk van Odido en hen te voorzien van het meest recente casenummer. Leg duidelijk uit welke stappen je hebt genomen, inclusief het proberen op verschillende telefoons en het gebruik van een nieuw simkaartje.

Het kan ook nuttig zijn om specifieke vragen te stellen, zoals of je prepaid tegoed correct is geactiveerd, of er eventuele blokkades op de simkaart zijn, en of er problemen zijn met de netwerkinstellingen.

Als je nog steeds geen bevredigende oplossing krijgt, zou ik overwegen om fysiek naar een Odido-winkel te gaan, aangezien je aangeeft dat je het gevoel hebt dat ze in de winkel je niet willen helpen zonder een abonnement. Persoonlijke hulp in de winkel kan soms effectiever zijn.

Ik begrijp dat dit een frustrerende situatie is en ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor dit probleem. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Odido.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

@Aramaic Dankjewel voor de reactie alleen begrijpen wij elkaar niet helemaal:

 

“Aangezien je al verschillende stappen hebt doorlopen, zou ik adviseren om contact op te nemen met de helpdesk van Odido en hen te voorzien van het meest recente casenummer. Leg duidelijk uit welke stappen je hebt genomen, inclusief het proberen op verschillende telefoons en het gebruik van een nieuw simkaartje."   

Het casenr komt juist van de helpdesk vandaan!

 

“Als je nog steeds geen bevredigende oplossing krijgt, zou ik overwegen om fysiek naar een Odido-winkel te gaan, aangezien je aangeeft dat je het gevoel hebt dat ze in de winkel je niet willen helpen zonder een abonnement. Persoonlijke hulp in de winkel kan soms effectiever zijn”

Daar ben ik dus al geweest.

 

“Ik begrijp dat dit een frustrerende situatie is en ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor dit probleem. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Odido. ‘

Ik ben helaas al vanaf 25 oktober aan het bellen met de helpdesk

 

 

 

@Aramaic Dankjewel voor de reactie alleen begrijpen wij elkaar niet helemaal:

 

“Aangezien je al verschillende stappen hebt doorlopen, zou ik adviseren om contact op te nemen met de helpdesk van Odido en hen te voorzien van het meest recente casenummer. Leg duidelijk uit welke stappen je hebt genomen, inclusief het proberen op verschillende telefoons en het gebruik van een nieuw simkaartje."   

Het casenr komt juist van de helpdesk vandaan!

 

“Als je nog steeds geen bevredigende oplossing krijgt, zou ik overwegen om fysiek naar een Odido-winkel te gaan, aangezien je aangeeft dat je het gevoel hebt dat ze in de winkel je niet willen helpen zonder een abonnement. Persoonlijke hulp in de winkel kan soms effectiever zijn”

Daar ben ik dus al geweest.

 

“Ik begrijp dat dit een frustrerende situatie is en ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor dit probleem. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Odido. ‘

Ik ben helaas al vanaf 25 oktober aan het bellen met de helpdesk

 

 

 

Beste GThierens,

Het spijt me dat je nog steeds met dit probleem worstelt ondanks al je inspanningen en contact met de helpdesk en de Odido-winkel. Het is begrijpelijk dat dit een zeer frustrerende situatie voor je is.

Gezien je toelichting begrijp ik dat je al het mogelijke hebt gedaan, inclusief het verkrijgen van casenummers van de helpdesk en het bezoeken van een Odido-winkel. Aangezien dit probleem langdurig voortduurt en nog niet is opgelost, kan het nuttig zijn om enkele aanvullende stappen te overwegen:

  1. Formele klacht indienen: Overweeg om een formele klacht in te dienen bij Odido. Dit kan soms de aandacht trekken van hoger management en de zaak versnellen.

  2. Overweging van een andere provider: Als het probleem niet wordt opgelost, kun je overwegen om contact op te nemen met andere mobiele providers en te informeren naar de mogelijkheden om over te stappen met behoud van je nummer. Een nieuwe provider kan mogelijk het probleem oplossen bij het overzetten van je nummer naar hun netwerk.

  3. Externe hulp: Overweeg het inschakelen van externe hulp, zoals consumentenorganisaties of juridisch advies, als de situatie aanhoudt zonder bevredigende oplossing.

In je communicatie met Odido is het essentieel om de aanhoudende problemen te benadrukken, de gevolgen voor jou als klant te uiten en duidelijk te maken dat je op zoek bent naar een definitieve en effectieve oplossing.

Ik hoop dat je snel een bevredigende oplossing vindt voor dit probleem. Als er verdere vragen zijn of als ik ergens mee kan helpen, laat het me dan weten.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gthierens, van harte welkom op de Community! Leuk dat je hebt gekozen voor PrePaid, maar dan moet het natuurlijk wel werken. Op dit moment ligt jouw case inderdaad nog bij onze technische afdeling die dit voor je gaan onderzoeken en oplossen. Hier zijn ze door drukte echter nog niet aan toegekomen. Mijn excuses voor het ongemak, maar het is echt even afwachten tot zij het hebben opgelost. Bovenstaand casenummer was een dubbele case, omdat er al een andere case voor je was aangemaakt. Dit is het casenummer dat we in de gaten moeten houden voor updates: 67369142. De verwerkingstijd van de technische afdeling staat momenteel op 20 dagen. Mocht je daarom op 14 december nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je wat de status is! 😊

Reageer