Beantwoord

mijn overzicht een foutmelding

  • 15 November 2023
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Wanneer ik inlog op mijn odido gaat het eerst goed, dan druk ik op mijn overzicht en dan krijg ik de foutmelding: er is een fout opgetreden. Er is een probleem bij het laden van de gegevens.

ik kan dus geen bundels meer toevoegen. Gebeld met odido maar na een gesprek van meer dan 40 minuten in de wacht gezet opgehangen.

 

hoe los ik dit op? 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 15 November 2023, 16:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Wanneer ik inlog op mijn odido gaat het eerst goed, dan druk ik op mijn overzicht en dan krijg ik de foutmelding: er is een fout opgetreden. Er is een probleem bij het laden van de gegevens.

ik kan dus geen bundels meer toevoegen. Gebeld met odido maar na een gesprek van meer dan 40 minuten in de wacht gezet opgehangen.

 

hoe los ik dit op? 

Hallo @marijk02, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Heb je dit probleem alleen in de app? Zou je eens willen inloggen via een browser of een laptop om te kijken of je dan hetzelfde te zien krijgt? Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw willen downloaden om te kijken of je daarna hetzelfde te zien krijgt? 

Ik verneem het graag! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik krijg het ook op de browser of via laptop.. niet alleen via de app.

Kun je me verder helpen dat het wel weer werkt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marijk02 

Het kan goed kloppen dat het niet werkt, omdat we momenteel een technische storing ervaren waarbij de gegevens van PrePaid gebruikers niet worden geladen. Onze technische afdeling is hiervan op de hoogte en druk bezig om dit op te lossen. Ik heb een case voor je aangemaakt zodat ze dit ook voor jou oplossen en je krijgt een bericht van de technische dienst zodra het is opgelost.

Excuses voor het ongemak!

Weten jullie wel om welk nummer het gaat? Want dat heb ik nergens benoemd????

Reageer