Beantwoord

Multisim (Tele2)

  • 10 March 2024
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb gisteren een applewatch aangeschaft. Nu zou ik gebruik willen maken van de multisim, wat een van de mogelijkheden zou moeten zijn van odido. Nu krijg ik te horen dat het niet mogelijk is omdat ik ooit een abonnement heb gehad bij tele2. Het lijkt mij nogal raar dat ik door deze reden geen multisim kan hebben voor mijn apple watch, terwijl tele2 nu valt onder odido. Ik zie graag een oplossing tegemoet, want ik zit er niet op te wachten om nog jaren zonder een multisim te zitten.

icon

Beste antwoord door eric 10 March 2024, 15:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je hoeft zeker niet jaren te wachten. 

Je kunt kijken in je my-odido omgeving of de optie er toevallig op je huidige abonnement al staat.

En anders kun je na verlengen naar een nieuw Odido Helo abonnement kun je gelijk een multi sim bijbestellen. Tele2 is inderdaad nu Odido,  maar met die naamswijziging zijn alle voorwaarden,  prijzen en mogelijkheden voor die klanten gelijk gebleven. Wel profiteren juist de oude type abonnementen per volgende week van extra klantvoordeel / dubbele data als je meerdere mobiele of vast internet hebt.

Het hele probleem is dat ik vroegtijdig een ander abonnement heb afgesloten, waardoor ik dus letterlijk langer dan 2 jaar geen multisim zou kunnen hebben…

Reputatie 7
Badge +14

Tja, vroeg verlengen is een mooie mogelijkheid. Heb je al gekeken of multi sim niet in je my-odido staat?

 

Ja deze optie staat er dus niet bij. Ik kan enkel de andere opties selecteren, maar de optie van multisim staat er geheel niet bij. Ik las bij een andere topic dat odido ermee bezig is het te fixen, maar goed. Het zou mij raar lijken dat het niet mogelijk is.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een esim van odido. Nu wil ik mijn Apple Watch koppelen, maar dat kan dan niet. Heb die optie er niet tussen staan. 

Reputatie 7
Badge +14

Ja deze optie staat er dus niet bij. Ik kan enkel de andere opties selecteren, maar de optie van multisim staat er geheel niet bij. Ik las bij een andere topic dat odido ermee bezig is het te fixen, maar goed. Het zou mij raar lijken dat het niet mogelijk is.

Dan zal het toch het geval zijn dat je een (oud) Tele2 abonnement hebt. Binnen die producten was er geen Multisim mogelijk. Mijn screenshot is van een nieuw type Odido Helo abonnement.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, even een kleine toevoeging; het was ook voor jullie (Tele2 abonnementen) sinds kort mogelijk om Multisim aan te schaffen. Echter is er een probleem bij ons bekend waardoor dit tijdelijk niet meer kan. Onze IT-afdeling hoopt dit voor de zomer op te lossen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat de oplossing er snel komt! 😄

Reageer