Beantwoord

Nieuwe iPhone tijdens je lopende contract

  • 10 March 2024
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Weet iemand of je tijdens je beginnende nieuwe (verlengde) contract een nieuw mobiel kunt nemen ? Uitleg: Eind april verleng ik het abonnement met Odido. Wij bellen al jaren via T-mobile/Odido, dus verleng ik omdat we tevreden zijn. Maar in het einde van dit najaar komt de iPhone 16 uit die ik hoogstwaarschijnlijk wil nemen, kan dit ? Alvast bedankt voor je antwoord. 👧

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 March 2024, 20:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LaantjeDio 

Dat kan maar je gaat dan een nieuwe abonnement met mobiel aan.

Je abonnement verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum. Maar soms wil je al eerder vernieuwen. Als je telefoon kapot is bijvoorbeeld. Snappen we. Je kan vervroegd verlengen als:

het contract dat je nu hebt al 3 maanden of langer loopt

je al je Odido facturen hebt betaald

je maar 1 contract vervroegd verlengt

het abonnement dat je nu hebt niet is ingegaan als vervroegde verlenging

Ook goed om te weten:

je gaat akkoord met een nieuw contract van 12 of 24 maanden

je nieuwe contract gaat in na de einddatum van je originele contract

kost je 1 keer € 71,12

Wil je vervroegd verlengen? Even bellen met Odido Service. Vervroegd verlengen kan niet in een Odido Shop of op de website.

Beste Waqqas, dank je voor het antwoord. Ik dacht zelf ook dat het mogelijk was, maar van die al lopende 3 maanden wist ik niet. Maar het komt dan mooi uit als ik eind april verleng (dus weer een nieuw abo neem en niet naar een andere provider overstap), en ergens in november weer verleng omdat ik de iPhone 16 wil bij mijn abo. Begrijp ik dit goed ?

Reputatie 7
Badge +15

@LaantjeDio 

Klopt, hiervoor betaal je dan eenmalig €71,12 en dit regel je via de klantenservice.

Thanks 

Reputatie 7
Badge +14

@LaantjeDio  Let wel op dat die verlenging achter je dan huidige abonnement wordt geplakt. 
 

“je gaat akkoord met een nieuw contract van 12 of 24 maanden

je nieuwe contract gaat in na de einddatum van je originele contract

kost je 1 keer € 71,12” 

Succes!

Reageer