Nummerbehoud/overzetten

  • 20 November 2023
  • 7 reacties
  • 50 Bekeken

Ik kreeg een e-mail binnen dat ze mijn huidige nummer gaan overzetten, en dat het een uurtje zou duren. Alleen nu werkt mijn simkaart nog steeds niet 

eric 5 maanden geleden

Als de simkaart nog niet geprovisioned was maar al wel actief in het toestel zat, dan kan het zijn dat je toestel dit nu blokkeerd. 

  1. De simkaart van de oude provider werkt niet meer?
  2. Stop dan de Odido kaart erin, of als je dat al hebt gedaan, restart je telefoon dan eens.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de simkaart nog niet geprovisioned was maar al wel actief in het toestel zat, dan kan het zijn dat je toestel dit nu blokkeerd. 

  1. De simkaart van de oude provider werkt niet meer?
  2. Stop dan de Odido kaart erin, of als je dat al hebt gedaan, restart je telefoon dan eens.

Ik ben op vakantie dus ik heb geen Odido kaart 

zo als ik het goed begrijp doet de Odido kaart het niet meer 

Ik bedoel doet de t mobile kaart het niet meer *

Reputatie 7
Badge +14

Wie is de nieuwe provider waarbij je vandaag je abonnement start, en wie is de oude provider, waarbij dat abonnement vandaag stopt. Of zou je hemaal niet overstappen vandaag?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sofianola 

Nummerbehoud in het buitenland is in de praktijk wel mogelijk maar het is dan lastig om hulp te krijgen.

Sorry voor de late reactie ik zat altijd bij t mobile maar dat is Odido geworden ik heb laatst een nieuwe telefoon + abonnement 

met nummerbehoud genomen. Alleen nu doet mij nummer het niet. En ik kreeg vandaag een sms dat ze me nummer gingen geven overzetten 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sofia, heerlijk dat je op vakantie bent! Ik zie inderdaad dat nummerbehoud heeft plaatsgevonden op 20 november. Ik gok dat je oude simkaart nog in je toestel zit en dat je nieuwe simkaart thuis ligt, waardoor je geen verbinding hebt. Ben je nog lang op vakantie? Ik denk dat je dan het beste een lokaal simkaartje kunt kopen, zodat je toch kunt internetten. Als je thuis je nieuwe simkaart in je toestel stopt, is deze direct actief. 

Je hebt denk ik niet heel toevallig je nieuwe simkaart bij je?

Reageer