Beantwoord

odido app abonnement niet zichtbaar

  • 19 March 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Ik log in maar kan geen gegevens zien. Ik zie enkel het koppelen van een abonnement of nieuwe aanschaffen. Als ik het koppel geeft het aan dat er al een account is. Kan ik hierin ondersteunt worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 March 2024, 10:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kosjes Care 

Staat je klantnummer in je community profiel? Dan kan een moderator aan hun kant alles verwijderen zodat je hem kan koppelen.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Kosjes Care, welkom op onze Community! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Echter, kwam ik op je e-maildres je abonnement niet tegen. Zou je je klant- of telefoonnummer in je profiel willen zetten, zoals @Waqqas al aangaf? Dan kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 😊

Reageer