Beantwoord

Odido mobiel uitkoppelen

  • 11 October 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemmidag,

 

Ik wil mijn bestaand mobielabbonement aan Odido app toevoegen, maar dat lukt helaas niet.

Kan iemand graag meehelpen? Ik ben al Odido klant (Tele2 voorheen abbonement had ik)

Op het einde telefoon nummer is 174.

 

Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 12 October 2023, 09:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @witeeek 

Ik wil graag je case doorzetten naar onze technische afdeling zodat zij dit kunnen oplossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met antwoorden op deze vragen? Dan zet ik je case ook door.

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer