Beantwoord

Odido verlengkorting

  • 15 October 2023
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Hi,

Ik heb per ongeluk een verlenging afgesloten bij Odido voor een 10GB abonnement, en zie op mijn contract dat ik €8 korting hiervoor heb gehad.

Is dit een verlengkorting?

Mijn bedoeling was namelijk eigenlijk om een Unlimited Basis abonnement af te sluiten, en ik zou daarom graag die korting daarvoor willen gebruiken. Maar als ik nu mijn abonnement wijzig in de Odido-app dan krijg ik alleen de standaardprijzen, en niet de prijzen voor ex-Tele2 klanten.

Zou ik hierbij geholpen kunnen worden?

 

Met vriendelijke groet,

Kwint 

icon

Beste antwoord door Pinkwin 3 November 2023, 12:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kwint, leuk dat je een Unlimited Basis abonnement wil! Stuur je mij een privébericht met je ordernumer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met alle plezier met je mee! 😄

Dankjewel voor je bericht @Marciano van Odido ! Ik heb je een privé bericht gestuurd:)

Beste @Marciano van Odido ,

Ik heb nog geen reactie ontvangen van jou. Zou je mij kunnen laten weten of je wat kunt betekenen voor mij voor het Unlimited Basis abonnement?

Met vriendelijke groet,

Kwint

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pinkwin 

Hoeveel betaal je nu voor 10GB en is dat met 120 minuten of onbeperkt minuten?

Voor unlimited Basis betaal je €25,00 inclusief klantvoordeel, je kunt je bundel wijzigen in je Odido account.

Hi Waqqas,

Ik betaal €14.50 voor 10GB en 120 belminuten (contract van 1 jaar). Op het contract dat ik van Odido heb gekregen staat dat ik €8 korting heb gehad in verband met dat ik klant was bij Tele2 en nu heb verlengd bij Odido na de overname.

Ik doel dus trouwens in mijn bericht niet op het klantvoordeel, maar op de verlengkorting die ik heb gehad voor overstappen vanaf Tele2.

 

Hieronder screenshot van het contract:

 

Moderator edit - foto verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Kwint

Hoi Kwint, leuk dat je een Unlimited Basis abonnement wil! Stuur je mij een privébericht met je ordernumer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met alle plezier met je mee! 😄

 

Ik ben heel goed geholpen uiteindelijk! Mijn verlenging is geannuleerd zodat ik het opnieuw kon afsluiten en dit is precies wat ik nodig had! Dus erg bedankt voor de goede hulp en afhandeling!

Reputatie 7
Badge +9

Hey Kwint, ik heb zojuist ook je privébericht gereageerd, maar ook hier; super bedankt voor je mooie berichten! 🙌🏻

Reageer