Odido voert foute nummermigratie uit en zadelt klant op met probleem escaleren niet mogelijk

  • 26 September 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Vorige maand bel ik met t-mobile zakelijk om te vragen of ze een prepaid kunnen toevoegen aan mijn zakelijke account. Een maand later ben ik opeens niet bereikbaar. Wat hebben ze gedaan ze hebben mijn zakelijke nummer naar de prepaid gemigreerd waardoor ik beide nummers niet bereikbaar meer waren. 

Na 4 uur bellen uiteindelijk maar naar de t-mobile (Odido) shop gegaan. Een nieuwe simkaart gehaald voor mijn zakelijke nummer (wat nu opeens prepaid is geworden) en het prepaid nummer van een collega is niet meer bereikbaar.

Inmiddels heb ik ongeveer 10 uur aan de telefoon gezeten met t-mobile en elke keer hetzelfde verhaal we zijn er mee bezig het ticket staat open.

Vandaag van de klantenservice het echte verhaal gehoord “ze hebben het ticket gesloten” (Kenmerk: 65959859 / 1.12286304) met de melding ze kunnen en gaan het niet oplossen. Deze vriendelijke vrouw gaf aan dat er geen enkele mogelijkheid is te escaleren o.i.d.

Los van brief sturen en ze aansprakelijk stellen is er iemand die een contactpersoon weet of een manier weet iets te escaleren binnen Odido?

Puntje bij paaltje zeggen ze nu eigenlijks “wij hebben een probleem veroorzaakt” & “wij kunnen het niet oplossen” en jammer maar helaas….

 

Niet beseffende dat tegenwoordig alles aan je mobiele nummer is gekoppeld al je socialmedia accounts e.d.

​​​​​​

eric 7 maanden geleden

Prepaid en zakelijk gaan niet echt samen. Bij prepaid ga je geen contract aan, je waardeert op en als je 6 maanden de simkaart niet meer gebruikt wordt de simkaart buiten werking gezet. Je kunt dus prima een prepaid simkaart bestellen, of ophalen in de winkel, maar daar wordt niets zakelijks aan.

Wellicht is de spraakverwarring ontstaan doordat ze jouw bestaande zakelijke abonnement hebben overgezet naar een prepaid sim, en daarmee ook het zakelijke abonnement hebben beeindigt. 

Helaas kunnen moderators niet in de CRM systemen van zakelijk, en op dit forum bespreken we daarom alleen over de consumenten producten. Zakelijk contact is alleen mogelijk via de kanelen zoals je ziet op deze pagina.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Prepaid en zakelijk gaan niet echt samen. Bij prepaid ga je geen contract aan, je waardeert op en als je 6 maanden de simkaart niet meer gebruikt wordt de simkaart buiten werking gezet. Je kunt dus prima een prepaid simkaart bestellen, of ophalen in de winkel, maar daar wordt niets zakelijks aan.

Wellicht is de spraakverwarring ontstaan doordat ze jouw bestaande zakelijke abonnement hebben overgezet naar een prepaid sim, en daarmee ook het zakelijke abonnement hebben beeindigt. 

Helaas kunnen moderators niet in de CRM systemen van zakelijk, en op dit forum bespreken we daarom alleen over de consumenten producten. Zakelijk contact is alleen mogelijk via de kanelen zoals je ziet op deze pagina.

Reageer