Beantwoord

onbeschofte winkel medewerker Odido

  • 10 October 2023
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Ik ben heel kwaad geworden over de services van een odido medwerker. Me vraag was of ze weten wat ik moet doen om een ben abo over te zetten naar prepaid omdat me moeder net is overleden gisteren wad de uitvaar alles is vers en zwaar. Ik krijg de antwoord hij wees naar Odido bord en zeg je zie toch dat dit Odido is. Je moet naar Ben en that its’ zonder goede dag en over wat ever ook niet gecondoleerd. ik was zo kwaad nog nooit zoiets meegemaakt bij een van jullie winkel. Ik ben zelf klant van mobiel t/m glasvezel enz.. net me vader omgezet naar jullie toe. Kan net zo goed alles weer laten terugdraaien en zelf weg te gaan op zoek naar een klantvriendelijke winkel die me vriendelijk te woord wil staan!

 

Ik wil een klacht indienen ik kan het ook niet vinden als ik bel.

icon

Beste antwoord door Cristien 11 October 2023, 20:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @MrTHorDUde  Allereerst  gecondoleerd wat een nare ervaring en zeker niet zo als het zou moeten.😢 misschien kan of wil je later nog eens terug gaan naar die shop om te vertellen wat dit met je heeft gedaan! 
Veel sterkte!

Verder kan je gewoon even bellen met Ben! 

 

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Daarom werk ik samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via Closure kun je mij laten weten wat je wilt doen met het abonnement van de overledene: opzeggen of overzetten op naam van iemand anders.

En als je de informatie hebt doorgegeven voor het Ben abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen.

Wat moet je weten?

  • De nieuwe contractant moet 18 jaar of ouder zijn
  • Contractovername bij overlijden van een contractant is gratis
  • Alle facturen moeten betaald zijn
  • Een eventueel toestelkrediet wordt kwijtgescholden

Hoe vraag je het aan?

Via Closure kun je doorgeven dat de contractant is overleden en dat het je het abonnement over wilt laten zetten op naam van iemand anders.

Na ontvangst van de gegevens houd ik je op de hoogte via e-mail.

Ben je hiermee geholpen?

Bron:Ben.nl 

Imiddidels geregeld met closure maar als nog de abo omzetten naar prepaid  met nummer behoud toch weet via odido omdat ben geen prepaid meer aanbied. 

Reputatie 7
Badge +14

@MrTHorDUde Begrijp ik het nu goed dat je bij Odido het nummer kan omzetten naar Prepaid?

Wacht dan op een reactie van de moderators  zij kunnen je misschien verder helpen. 
Groetjes 

Reputatie 7
Badge +16

Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies! Ik vind het erg kwalijk hoe dit naar jou verwoord is en schaam me diep indien dit letterlijk zo door de collega in kwestie gezegd is - dat heeft niets met menselijkheid te maken en valt ver buiten de kernwaarden die wij bij Odido heel hoog in het vaandel hebben. Ik maak er meteen werk van om de persoon in kwestie te traceren en na te gaan waarom dit zo gegaan is. Sorry voor deze rot ervaring en heel veel sterkte aan jou en je geliefden in deze ontzettend moeilijke tijd! Als er iets is wat ik namens Odido voor je kan doen, dan doe ik dat met alle liefde en zo snel mogelijk. 

Reageer