Beantwoord

Ongewenst meerdere multi-sims

  • 10 October 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 43 reacties

Vorige week een Apple Watch met multisim besteld en deze gisteren ontvangen. So far so good.

Nu zie ik vandaag echter dat er twee multi-sims gekoppeld zijn. Tijdens het instellen van de Watch wordt je naar de T-Mobile website geleid om de multi-sim in te stellen, maar kennelijk bestel je er op dat moment dus nog een!

Inmiddels heb ik de overbodige multi-sim opgezegd, maar omdat er een maand opzegtermijn op zit kost het me 5 euro… Ook is mijn onduidelijk welke van de twee multi-sims die ik in the Watch app zie ik moet verwijderen.

Vraag me tevens af hoe ik de Watch setup had moeten voltooien zonder dit te laten gebeuren. Er zaten geen instructies van T-Mobile bij, dus als leek volg je dan maar gewoon alle stappen - en die resulteren kennelijk in een onnodige tweede multi-sim.

Last but not least: als ik beide multi-sims van het toestel verwijder, hoe voeg ik de juiste multi-sim dan weer toe? Als ik de FAQ lees op de website bestel je daar wederom een extra multi-sim! (Je zou denken: zeg ze allemaal op en bestel dan 1 nieuwe, maar afgezien van de extra kosten, kan dat niet omdat er een krediet aan gekopppeld zit. Een multi-sim met krediet kan je niet opzeggen).

icon

Beste antwoord door xnpu 17 October 2023, 17:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi xnpu, gaaf dat je voor de Apple Watch hebt gekozen! Niet handig dat er 2 multisims worden besteld, dat gaan we fixen! Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag. En die € 5 voor de tweede ongewenste sim crediteer ik natuurlijk ook voor je! 😄

Reputatie 2

Hoi Marciano. Ik heb je de gegevens zojuist gestuurd. Alvast bedankt!

Reputatie 2

Hi xnpu, gaaf dat je voor de Apple Watch hebt gekozen! Niet handig dat er 2 multisims worden besteld, dat gaan we fixen! Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag. En die € 5 voor de tweede ongewenste sim crediteer ik natuurlijk ook voor je! 😄

 

Inmiddels door Marciano geholpen. De tweede multi-sim is opgezegd en gecrediteerd.

Reageer