Onjuiste aantal mb’s resterend

  • 23 October 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ging voorheen nooit over mijn databundel, de laatste 2 maanden echter gaan mijn MB’s veel te snel op. Er staat dat ik 0 MB’s over heb, maar mijn nieuwe bundel is pas 13 oktober ingegaan en ik heb vrij weinig mijn eigen data gebruikt. Het lijkt me sterk dat 10.000 MB’s zo snel zijn verbruikt. Ook kreeg ik het SMS’je met 80% verbruikt en volledig verbruikt tegelijkertijd. Het is onmogelijk dat ik 2000MB in minder dan een seconde heb verbruikt. Ik gebruik al jaren T-Mobile, maar sinds het Odido is geworden ervaar ik dit probleem. Ik zit nu 21 dagen zonder data. 

 


4 reacties

Wat draait op de achtergeond? 

Wi-fi assistentieknop uitzetten!!!

Wat draait op de achtergeond? 

Wi-fi assistentieknop uitzetten!!!

Bedankt! Ik heb het zojuist uitgezet. Ik had echter vaker mijn mobiele data uitgezet toen ik thuis was zodat ik niet hetzelfde probleem zou ervaren als de maand ervoor. Ik denk dus niet dat het enkel hierdoor komt. En ik had dit voorheen nooit uitstaan en had dit probleem ook nooit ervaren, op de laatste twee maanden na dan. Ik hoop dat het hieraan ligt, maar betwijfel het :( 

Reputatie 7
Badge +15

@sueda_b 

Kan je ook in de instellingen bij mobiele data of mobiele netwerk zien dat er in korte tijd 10GB is verbruikt?

@sueda_b

Kan je ook in de instellingen bij mobiele data of mobiele netwerk zien dat er in korte tijd 10GB is verbruikt?

Ik kan alleen het totale aantal GB dat is verbruikt sinds nov 2022 zien, 66.3GB. 

Reageer