Onmogelijk met Odido te communiceren over overlijden

  • 8 September 2023
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

Mijn dochter is overleden en ik wil haar abonnement opzeggen en laten omzetten in een prepaid abonnement (deze mogelijkheid wordt geboden op de website). Als ik het webformulier daarvoor invul, staat er uiteindelijk in dat het abonnement beëindigd wordt, en niets over omzetten naar prepaid. Ik heb het webformulier daarom niet verzonden, omdat ik niet zeker weet of het goedkomt.

Deze week heb ik meerdere keren geprobeerd iemand te spreken te krijgen, maar dat is niet gelukt. Inmiddels heb ik zo'n 4 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Ik heb wel iemand gesproken maar die zei dat er een andere afdeling over ging en vervolgens bleef ik weer in de wacht staan.

Inmiddels weet ik echt niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan uren met Odido aan de telefoon te zitten.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Manouk van Odido 7 maanden geleden

Hi, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik begrijp dan ook héél goed dat je graag het telefoonnummer van jouw dochter wilt behouden en daar gaan wij samen voor zorgen!

Je kan bij overlijden altijd tussen drie opties kiezen om het abonnement op te zeggen, dat zijn de volgende drie opties: 

1. Direct kosteloos opzeggen
2. Het contract kosteloos overnemen of overzetten op een andere naam
3. Kosteloos omzetten naar Odido PrePaid  

Zoals je ziet, kan je het telefoonnummer behouden zoals je graag wilt en dat is het belangrijkste! Alle informatie hierover staat ook op onze website. Je kan het dan volledig gratis regelen via Closure, via de link die staat op onze website. Hier kom je uit op een online formulier, waarbij je voor deze optie kan kiezen.

Mocht je het niet via Closure willen doen, dan kan je het ook anders regelen. Je kan dan een e-mail met de overlijdensakte sturen naar nabestaandendesk@odido.nl o.v.v. het mobiele nummer. Zet in de e-mail wel wat je precies met het telefoonnummer wilt doen, kies hiervoor één van de opties. Zo is het voor mijn collega's duidelijk en zij zullen het dan persoonlijk voor je gaan regelen. 

Zoals je ziet heb je meerdere opties om het te regelen en zo weet je zeker dat je het telefoonnummer kan behouden, dat is natuurlijk wel zo fijn! Ik wens je héél veel sterkte en kracht toe in deze periode. En mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Hi, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik begrijp dan ook héél goed dat je graag het telefoonnummer van jouw dochter wilt behouden en daar gaan wij samen voor zorgen!

Je kan bij overlijden altijd tussen drie opties kiezen om het abonnement op te zeggen, dat zijn de volgende drie opties: 

1. Direct kosteloos opzeggen
2. Het contract kosteloos overnemen of overzetten op een andere naam
3. Kosteloos omzetten naar Odido PrePaid  

Zoals je ziet, kan je het telefoonnummer behouden zoals je graag wilt en dat is het belangrijkste! Alle informatie hierover staat ook op onze website. Je kan het dan volledig gratis regelen via Closure, via de link die staat op onze website. Hier kom je uit op een online formulier, waarbij je voor deze optie kan kiezen.

Mocht je het niet via Closure willen doen, dan kan je het ook anders regelen. Je kan dan een e-mail met de overlijdensakte sturen naar nabestaandendesk@odido.nl o.v.v. het mobiele nummer. Zet in de e-mail wel wat je precies met het telefoonnummer wilt doen, kies hiervoor één van de opties. Zo is het voor mijn collega's duidelijk en zij zullen het dan persoonlijk voor je gaan regelen. 

Zoals je ziet heb je meerdere opties om het te regelen en zo weet je zeker dat je het telefoonnummer kan behouden, dat is natuurlijk wel zo fijn! Ik wens je héél veel sterkte en kracht toe in deze periode. En mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

 

 

Reageer