Onrechtmatig contract verlengd met een jaar.

  • 7 September 2023
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb geprobeerd om contact te hebben over mijn contract dat volgens t-mobile nog een looptijd heeft tot februari. Ik heb geen nieuw contract aangegaan en nu kan het niet meer gecorrigeerd worden.

Ik ben niet zeker of ik bij Odido wil blijven. Mijns inziens is dit onrechtmatig gebeurt, niemand die mij kan vertellen dat ik er naast zit of een alternatieve optie kan aanbieden.

Wie moet ik spreken om dit recht gezet te krijgen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Vincent1234  Ongetwijfeld heb je het contract ontvangen. Daar staat in wat je hebt afgesloten? Als je contact is afgelopen heb je een maand opzegtermijn. Doe je niets dan loopt alles gewoon door tot jij opzegt.#Odido zal nooit zomaar uit eigen beweging een contract verlengen.

 In je My Odido account kan je ook je abonnement vinden met datums enz.

Hi, Goed te horen dat ze het nooit zien. Helaas staat er geen contract in mij app en zou ik dat graag ontvangen. Ik heb niets bevestigd en toch is er een nieuw contract. 

Reputatie 7
Badge +14

@Vincent1234 Uiteraad heb je het contract ontvangen bij afsluiten van abonnement.

Kijk op de website in je account wat de einddatum is. 

 

Er staat wel een einddatum in maar ik heb nooit akkoord gegeven zowel niet mondeling als bevestiging.

Dit kan terug gezocht worden, maar dit is er niet. Dit is al een keer bevestigd en nu in een keer niet meer.

Ik zou graag het bewijs zien van mijn akkoord.

Reputatie 7
Badge +14

@Vincent1234 goedemorgen. Zet je klantnummer hier in je account, alleen de moderators en jij kunnen dat lezen. Als ze aan dit onderwerp toe zijn kunnen ze gelijk kijken hoe het zit!

Beste, Ik heb het klantnr toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vincent1234 

Bedankt voor het delen van je klantnummer. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer