Opheffen simkaartblokkade na betalingsregeling

  • 27 September 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een betalingsregeling afgesproken maar helaas is mijn Simkaart nog steeds geblokkeerd. In de mail is aangegeven dat je met je mobiele nummer 0 tijdelijk niet kunt bellen naar betaalde servicenummers en naar buitenlandse (vaste en mobiele) nummers. Echter kan ik ook nu niet bellen of data gebruiken binnen Nederland (dubbele blokkade). Ik vroeg mij af of die laatste blokkade verwijdert kan worden ?  


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @RvZ11 voldoe je aan al de voorwaarden dan kan een moderator kijken wat er mis is. Heb je een akkoord gekregen via mail?

Alvast goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betaalafspraak kun je in je My Odido account de status van je afspraak bijhouden.
  • Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  • Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido  verdere maatregelen nemen.

Beste CrisTien, dank voor je reactie. Ik heb inderdaad een akkooord gekregen via de mail.

Groet 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RvZ11 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen en wat er precies is afgesproken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!

Reageer