Beantwoord

Opzeggen mobiel abonnement

  • 8 March 2024
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Beste,

Ik krijg geen bevestigingsmail bij opzeggen abonnement online.

Ik heb zelf naar jullie collega gebeld, lukt gewoon niet.

Ik zou binnen twee uur een mail krijgen, maar helaas.

Hoop dat jullie iets kunnen doen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hemradj

icon

Beste antwoord door Hemradj 8 March 2024, 17:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Hemradj, welkom op onze Community! Als het goed is gaat het om het nummer die eindigt op ***294? Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zie je opzegging wel verwerkt staan. Deze is in goede orde bij ons aan gekomen. Houd er rekening mee dat je altijd één maand opzegtermijn bij ons hebt. Je abonnement zal op 6-4-2024 worden stopgezet! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Beste, dank je wel voor jouw reactie.

Ik had nog een paar abonnementen opgezegd.

Eindigd op:073-455en310.

Graag zou ik deze ook per volgende mogelijkheid willen opzeggen.

Alvast bedankt.

Gr,

Hemradj

Reputatie 6
Badge +6

@Hemradj  Yes, deze heb ik ook gelijk voor je gecheckt. De nummers die eindigen op **073 & **455 zullen worden stopgezet op 01/04/24. Het nummer dat eindigt op **310 is al stopgezet! Ik zie dat dit abonnement sinds gister (07/03/24) is stopgezet. Het gaat dus helemaal goed! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend toe! 😁

@Hemradj  Yes, deze heb ik ook gelijk voor je gecheckt. De nummers die eindigen op **073 & **455 zullen worden stopgezet op 01/04/24. Het nummer dat eindigt op **310 is al stopgezet! Ik zie dat dit abonnement sinds gister (07/03/24) is stopgezet. Het gaat dus helemaal goed! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend toe! 😁

 

Hoi, goed geregeld.

Fijn weekend👍

Reageer