Beantwoord

Pagina op slot - esim downloaden

  • 16 March 2024
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Ik heb vandaag een eSIM besteld. Ik probeer de esim te downloaden maar krijg ieder keer een fout melding dat de pagina op slot is. 

Graag assistentie hiermee

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 March 2024, 15:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @JLLotter  van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat het afgelopen weekend niet lukte om je eSIM te downloaden en ook te activeren. Dat had te maken met een update die plaatsvond in de app en ook in onze systemen, vandaart dat het niet mogelijk was. Vanaf vandaag kun je weer via je Mijn Odido account de eSIM downloaden en ook activeren! Als het in de app niet lukt, probeer het dan even via een desktopversie. 

Ik verneem graag van je of het is gelukt! 

Hi

 

Bedankt voor de reactie, ik heb het net weer probeert maar nu is er ineens geen optie meer om mij esim te downloaden. Vooreen stond het bij esim. Ik heb het via de app en desktop geprobeerd 

 

Ik kan ook niet de optie voor een esim selecteren. 

 

Groeten 

Zelfde verhaal hier, pagina op slot. 

Reputatie 6
Badge +6

@JLLotter ik zie dat je eSIM inmiddels is gekoppeld en ook is geactiveerd. Het gaat om het simkaartnummer dat eindigt op ***4793. Maak je daar nu ook gebruik van? Zou je je toestel opnieuw willen opstarten om te kijken of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

 

@edtruya ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt. Zullen we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen? Alvast bedankt en ik zal zo spoedig mogelijk bij je terugkomen met een reactie! 

Reageer