Beantwoord

Persoonlijke deal duurder dan nieuw abonnement?

  • 21 November 2023
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hai,

Ik wil graag verlengen, maarrrrr er lijkt iets vreemds aan de hand. Ik kijk naar de black Friday deals en dacht “dat ga ik doen”. Ik ging kijken in de app bij verlengen en daar lijken de prijzen anders. Net of ik als trouwe klant meer moet betalen. 
 

ik begin met de site. Daar zie ik onderstaande staan als deal! Incl klantvoordeel etc.


Eens kijken. Je weet nooit of er een nog betere deal is. Ik ga naar de Odido app en klik op abonnement en verlengaanbod. Fijn. Ik ben een trouwe klant. Alle kortingen zijn verwerkt en ik heb klantvoordeel. Tenminste dat maak ik uit de tekst op. 

Maarrrrr… kennelijk heb ik trouwe klantentoeslag en mag ik extra betalen. Dat vind ik een beetje gek ogen en ben natuurlijk niet genegen om nu te verlengen. Zeker omdat ik dan veel meer betaal dan nu. Of ik interpreteer de omgeving verkeerd? 
 

En als ik dan “als nieuwe klant” start en inlog op de website, dan verspringen de prijzen naar hetzelfde als de app.

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 November 2023, 19:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @TAVL 👋

Volgens mij zal je gewoon €22,50 voor Start en €25 voor Basis betalen, vreemd dat je die prijzen ziet.

Mocht je via Mobiel.nl willen verlengen dan heb je daar wel de juiste prijzen voor je + een JBL headset of €80 tegoed voor accessoires cadeau ✅

Reputatie 7
Badge +9

Hoi TAVL, gaaf dat je wil verlengen! Bel anders even met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen dit sowieso voor je rechttrekken! Laat je het ons weten als je ze hebt gesproken? 😄

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marciano van Odido ,

ik heb het uiteraard geregeld, maar ben enigszins teleurgesteld in jouw reactie. Nu wordt er van mij een extra handeling gevraagd en wordt niet gereageerd met betrekking tot mijn constatering. Het heeft overigens niets met de Black Friday deal te maken, maar de week ervoor ook al tegenaan gelopen. Het is natuurlijk vreemd dat er verschil zit in het aanbod en ik niet makkelijk via web of app kan verlengen met de condities die ik verwacht. Dat ze verspringen zodra ik inlog. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi TAVL, niet leuk om te lezen dat je enigszins teleurgesteld bent in mijn reactie. Dat je een extra handeling moet uitvoeren is natuurlijk niet ideaal, echter is dit iets wat mijn collega's van Sales voor je konden regelen. Als ik het zelf kon had ik het natuurlijk graag gedaan. Dat je hier de week voor Black Friday al tegenaan liep kon ik niet uit je topic opmaken, maar ik ben blij dat het is geregeld!

Reputatie 7
Badge +4

Hi Marciano,

is er ook wat gedaan met het signaal en wordt er naar de app/gekeken? Want daar lijkt toch een niet goed weergegeven te worden en dat wekt de verwarring. :)

en natuurlijk zijn er meer wegen die naar Rome leiden en is een extra handeling niet tof, maar ben niet van suiker. I will survive. ;)

Reputatie 6
Badge +3

Natuurlijk hebben wij dit aan de juiste personen doorgegeven, @TAVL, no worries! Hopelijk hebben mijn collega’s van sales een mooie deal voor je. Als er nog iets is, je weet de Community te vinden! 

Reputatie 7
Badge +4

Top. Fijn te lezen. Fijne dag en tot de volgende keer. :)

Reageer